A Forma-1 fenntarthatósági stratégiája
Elmentve itt :
| Szerző: | Józsa Gellért |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kelemen Attila
Szegedi Krisztina |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | ENSZ fenntarthatóság fenntarthatósági srtatégia FIA Forma 1 klímaváltozás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59181 |
Hasonló tételek
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi
: Sugimoto Márkó Daichi
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika
: Zentai Mónika
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik
: Dömötör Patrik
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt
: Kovács Márton Zsolt
A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben
: Kémeri Boglárka
: Kémeri Boglárka
Verseny a fenntartható jövőért - A különböző fenntarthatósági szempontok érvényesülése a Forma-1-es Magyar Nagydíj példáján keresztül
: Ökrös Levente
: Ökrös Levente
A Forma-1 üzleti modellje Kritikai áttekintés, jövőbeli lehetőségek és globális hatások
: Forgács Gergely
: Forgács Gergely
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A Forma-1 arculatváltásának hatása a magyar közönségre
: Soltész Sarolta
: Soltész Sarolta
Az autósport magyarországi elterjedése és a Forma 1
: Pollák András
: Pollák András
Száguldó cirkusz - avagy a Forma-1 Nagydíj hatásai Magyarországon
: Kett Anikó
: Kett Anikó
A Formula-1 gazdasági felépítésének és fenntarthatósági törekvéseinek bemutatása
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
A Forma 1, mint megasportrendezvény és a Hungaroring hatása Budapest turizmusára
: Ódor Adrienn Erika
: Ódor Adrienn Erika
A Forma-1 szerteágazó turisztikai hatásai Magyarországon, és kapcsolata a fenntarthatósággal
: Zentai Eszter
: Zentai Eszter
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Globális márkák és egyéni sikerek a Forma-1-ben Hogyan alakította a Red Bull Racing és Max Verstappen dominanciája a sportág jövőjét?
: Czető Erzsébet
: Czető Erzsébet
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
Fenntarthatósági bemutatkozás Az IKEA környezetvédelmi stratégiája és gyakorlatai
: Kálmán Diána
: Kálmán Diána
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
A Forma-1 bemutatása és a kommunikációjának, gazdálkodásának és technológiájának alakulása 1950- től napjainkig és a jövőre vonatkozó elképzelései
: Csatlós Martin
: Csatlós Martin
A „vasfüggöny mögötti” első Forma-1-es pálya jövője az új érában - A Hungaroring fejlesztési területei és sikerének kulcsa
: Herczog Roberta
: Herczog Roberta
„Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” – TÁMOP-1.1.1-12/1. projekt megvalósulása és finanszírozása
: Cseppentő Alexandra
: Cseppentő Alexandra
A lakástakarékpénztár, mint megtakarítási forma
: Andrási Szabina
: Andrási Szabina
A lízing, mint finanszírozási forma
: Csonka Dorina
: Csonka Dorina
A zene, mint pénzkeresési forma
: Szabó Botond
: Szabó Botond
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
Marketingkommunikáció területei 1.
: Wieder Klaudia Lia
: Wieder Klaudia Lia
A lízing, mint gépjármű-finanszírozási forma
: Pintér Zoé
: Pintér Zoé
Fenntarthatósági megoldások a vendéglátásban
: Kresz Panna
: Kresz Panna
Fenntarthatósági megoldások a vendéglátásban
: Molnár Viktória Alíz
: Molnár Viktória Alíz
A légitársaságok fenntarthatósági üzenetei
: Munteán Lili
: Munteán Lili
Startup, mint vállalkozási forma, szemlélet, trend
: Csaba Viktória Klára
: Csaba Viktória Klára
Egy multinacionális vállalat fenntarthatósági stratégiájának bemutatása, és a vállalat fenntarthatósági besorolása
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Hasonló tételek
-
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi -
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika -
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor -
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik -
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt