Hogyan befolyásolják a fiatal generációt az aktuális véleményvezérek, sztárok, celebek hajviseletei (trendjei) a televízión, mint audiovizuális médián keresztül, és miképpen változott meg minden a közösségi média megjelenésével?
Elmentve itt :
| Szerző: | Takács Letícia |
|---|---|
| További közreműködők: |
Szmolek-Kiss Anita
Tóth-Parádi Olga Rita |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fiatalok influencer közösségi média manipuláció mentálhigiénia véleményvezér |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59183 |
Hasonló tételek
Hazai sztárok médiareprezentációja
: Farkas Lili
: Farkas Lili
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
Szakmai gyakorlat egy kereskedelmi televíziónál
: Pálmány Flóra
: Pálmány Flóra
A Zugló Televíziónál töltött szakmai gyakorlatom
: Zsonda Bernadett
: Zsonda Bernadett
Beszámoló a Zugló Televíziónál eltöltött szakmai gyakorlatomról
: Kardos Gergely
: Kardos Gergely
Sztárok és hírességek hatása az éttermi marketingben
: Lehőcz Milán József
: Lehőcz Milán József
A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban
: Kis Viktória
: Kis Viktória
Lifelong learning - Miképpen fejlesztik magukat a pályakezdők a saját, belső motivációjuk okán
: Herczku Zoltán
: Herczku Zoltán
Eltérő streaming stratégiák a magyar audiovizuális piacon
: Skultéty Zsombor
: Skultéty Zsombor
Hogyan vonzzuk be a Z generációt?
: Baksa Dorina
: Baksa Dorina
A kávéfogyasztási szokások alakulása a specialty kávék megjelenésével
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Audiovizuális politika és gyermekvédelem az Európai Unió tagországaiban
: Rónyai Veronika
: Rónyai Veronika
YouTuberek befolyásoló hatásai (sztárok deheroizálódása és a YouTuberek felemelkedése)
: Ivitz Fanni
: Ivitz Fanni
A magánszálláshelyek turisztikai hasznosításának tendenciája Magyarországon az Airbnb megjelenésével
: Mihályi Fruzsina
: Mihályi Fruzsina
Egyes magyarországi kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének változása az IT megjelenésével
: Bernáth Ádám Attila
: Bernáth Ádám Attila
A fogyasztói szokások változása az online ételfutár-szolgáltatók megjelenésével
: Demissie Salomé
: Demissie Salomé
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa
: Márton Zsuzsanna Jozefa
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
Online kereskedelem és fogyasztói szokások változásának vizsgálata a koronavírus megjelenésével
: Regős Fanni Dominika
: Regős Fanni Dominika
Milyen tényezők befolyásolják az elektromos nehéz tehergépjárművek elterjedését?
: Rusvai Morgan Richárd
: Rusvai Morgan Richárd
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Az alfa generációt nevelő szülők médiatudatossága különböző generációk szülői médiaszokásainak vizsgálata
: Füzesi-Illés Virág
: Füzesi-Illés Virág
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során
: Barna Henrik
: Barna Henrik
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra
: Bugyi Szandra
Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
: Sipos Mercédesz Fruzsina
: Sipos Mercédesz Fruzsina
Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
A nők munkaerő-piaci helyzete az Y generációt vizsgálva
: Kádár Kitti
: Kádár Kitti
Az Y generációt motiváló tényezők, a generáció munkahelyi elvárásai
: Beke Bianka
: Beke Bianka
Demográfia és cserkészet - milyen külső tényezők befolyásolják a cserkészcsapatok hatékonyságát?
: Bertalan Domonkos
: Bertalan Domonkos
Az Y és Z generáció audiovizuális OTT/streaming szolgáltatások fogyasztásának jellemzője és változása
: Csoma Márk Zoltán
: Csoma Márk Zoltán
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina
: Cséri Bettina
A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban
: Dobos Judit
: Dobos Judit
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter
: Csabai Eszter
Fenntarthatóság és Tőzsdei Hatások. Hogyan Befolyásolják az ESG Minősítések a Részvényárfolyamokat?
: Némedi Ákos
: Némedi Ákos
Hogyan változott a vezetői információs rendszerek piaca a válság hatására?
: Csik Andrea
: Csik Andrea
Hasonló tételek
-
Hazai sztárok médiareprezentációja
: Farkas Lili -
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka -
Szakmai gyakorlat egy kereskedelmi televíziónál
: Pálmány Flóra -
A Zugló Televíziónál töltött szakmai gyakorlatom
: Zsonda Bernadett -
Beszámoló a Zugló Televíziónál eltöltött szakmai gyakorlatomról
: Kardos Gergely