Impulzusvásárlás a fast fashion világában Az érzelmek szerepe az online divatkereskedelemben
Saved in:
| Main Author: | Szabó Anna |
|---|---|
| Other Authors: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
| Format: | Project work |
| Kulcsszavak: | digitális marketing divatkereskedelem döntéshozatal fast fashion fogyasztói magatartás impulzusvásárlás személyre szabott hirdetések |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59192 |
Similar Items
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
Az érzelmi manipuláció és az impulzusvásárlás hatása a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online fast fashion reklámokra
: Canjavec Janka Nadin
: Canjavec Janka Nadin
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Fenntarthatóság és divat - Változások és megoldások a fast fashion világában
: Podlaviczki Georgina
: Podlaviczki Georgina
Fenntarthatóság a vállalati gyakorlatban, fenntartható márkák; Greenwashing a fast fashion világában
: Ágoston Tímea
: Ágoston Tímea
Divat és öltözködési szokások a fast fashion világában – az Inditex céghez kapcsolódóan
: Tamás Klaudia
: Tamás Klaudia
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
: Udegbunam Roberto Furtado
: Udegbunam Roberto Furtado
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Az impulzusvásárlás ösztönzése a magyar online szépségipari kereskedelemben
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
A fenntarthatóság útja a fast fashion iparban hatásai és alternatívák egy fenntarthatóbb jövőért
: Hornyák Bianka Anna
: Hornyák Bianka Anna
Fast Fashion and How Gen Z Sees It Is Social Media the Future of Marketing?
: Váray Míra
: Váray Míra
Sustainability challenges and practices in the fast fashion industry A case study of C&A
: Gyöngyösi Kata
: Gyöngyösi Kata
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
Az impulzusvásárlás avagy A fogyasztói magatartás érzelmi mozgatója
: Balázsi-Izsóf Rita
: Balázsi-Izsóf Rita
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya
: Gupta Pranya
Similar Items
-
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland -
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla -
Az érzelmi manipuláció és az impulzusvásárlás hatása a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online fast fashion reklámokra
: Canjavec Janka Nadin -
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta -
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura