Fogyasztói magatartás vizsgálata a reptéri és repülőgépeken nyújtott szolgáltatások piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Velky Vivien Eszter
További közreműködők: Bartha Gréta
Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
repülőtér
szolgáltatásmarketing
turizmus
utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59207
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja a fogyasztói magatartás feltérképezése a repülőtéri és fedélzeti szolgáltatások piacán, különös tekintettel a generációs és nemi különbségek, valamint a digitális trendek és a szolgáltatások vizsgálatára. A kutatás középpontjában az áll, hogy a repülőtereken és repülőgépeken elérhető szolgáltatások milyen mértékben befolyásolják az utasok döntéshozatali folyamatait, élményeit és elégedettségét. A szakirodalmi háttérre támaszkodva a bemutatom a szolgáltatásmarketing alapjait, a generációs sajátosságokat, a turizmus fejlődését, valamint a repülőtéri környezet átalakulását. Kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek alkalmazásával készítettem el dolgozatomat. A dolgozat gyakorlati javaslatokat is megfogalmaz a szolgáltatók számára a versenyképesség, az ügyfélélmény és a lojalitás növelése érdekében.