Red Bulls's Role in Generational Media Targeting Millenials and Gen Z through Digital Media
Elmentve itt :
| Szerző: | Pomázi Lilla Dalma |
|---|---|
| További közreműködők: |
Furcsa Dr. Laura
Kárpáti Beáta |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | communication digitális média Gen Z generation generációkutatás Millenials Y generáció Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59215 |
Hasonló tételek
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
Targeting and activating the Y and Z generation through Gaming
: Tischler Marcell
: Tischler Marcell
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
Generation Green Exploring the Factors Driving Gen Z's Sustainable Fashion Choices
: Tibay Csenge
: Tibay Csenge
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
Understanding generational differences in digital consumer behavior the role of generalizations
: Darab Szonja
: Darab Szonja
The evolution and roles of websites and UX tools in relation to marketing and sales generation
: Magyar Zsófia Anna
: Magyar Zsófia Anna
The role of media strategies in building and sustaining personal brands in the digital age
: Sadovska Aryna
: Sadovska Aryna
Generational differences of expectations versus reality in social media induced tourism
: Sipos Dorottya
: Sipos Dorottya
The Recruitment of Generation Y and Z through the Lenses of Profession.hu
: Mányi Petra
: Mányi Petra
The effects of advertising on Generation Z
: Miklós Csaba
: Miklós Csaba
Traveling habits of generation Z
: Fóti Kristóf Gábor
: Fóti Kristóf Gábor
The role of social media in tourist destination marketing
: Sasvári Léna
: Sasvári Léna
Media Literacy and TikTok Navigating Misinformation Among Gen Z
: Munkh-Uya Badamkhand
: Munkh-Uya Badamkhand
The effects of Internet Advertising on Generation Z
: Házi Loretta
: Házi Loretta
The Role of News Media in the Environmental Sustainability of ASEAN Countries
: Manalo Lou Lauren Tan
: Manalo Lou Lauren Tan
Bridging the gap between generation Z and their employer
: Kósi Vivien Enikő
: Kósi Vivien Enikő
The social impact of virtual identities on generation Z
: Gigor Áron
: Gigor Áron
The role of privacy and sustainability concerns in brand building among Millennial and Generation Z consumers on the mobile device market ‘The Honest Smartphone Brand’
: Kazsuk Tamás
: Kazsuk Tamás
The Role of Digitization in Retail
: Sipos Gergely Miklós
: Sipos Gergely Miklós
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
The Role of Social Media in the Russian-Ukrainian War Propaganda, Information Warfare, and Fake News
: Osypa Volodymyr
: Osypa Volodymyr
The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel
: Szőke Áron
: Szőke Áron
Hasonló tételek
-
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő -
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge