A Bosch cég marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hasznosi Ádám Dávid
További közreműködők: Nagy Erika Erzsébet
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:belső PR
cég(ek)
direkt marketing
globális marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59226
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja a Robert Bosch GmbH – közismert nevén Bosch – marketingkommunikációs stratégiájának részletes bemutatása és elemzése. A vállalat, mint globális technológiai szereplő, különösen komplex és sokrétű kommunikációs eszköztárral rendelkezik, amelyet hatékonyan alkalmaz a piaci pozíciója erősítésére, márkaépítésre és ügyfélkapcsolatai fejlesztésére. A dolgozat elméleti keretét a marketingkommunikáció klasszikus és modern eszközei, valamint az ATL, BTL és TTL kommunikációs modellek adják. A gyakorlati részben a Bosch hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységei kerülnek elemzésre: reklámkampányok, PR-tevékenységek, online marketing, direkt marketing és CSR-kezdeményezések. A primer kutatás során kérdőíves felmérés készült a Bosch márka fogyasztói megítéléséről, mely visszaigazolta a cég innovatív és megbízható kommunikációját. A dolgozat végső célja, hogy átfogó képet nyújtson a Bosch marketingkommunikációs gyakorlatáról, és javaslatokat tegyen annak további fejlesztésére.