A Bosch cég marketingkommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hasznosi Ádám Dávid
Other Authors: Nagy Erika Erzsébet
Format: Project work
Kulcsszavak:belső PR
cég(ek)
direkt marketing
globális marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/59226

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg59226
005 20251027143156.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hasznosi Ádám Dávid 
245 1 2 |a A Bosch cég marketingkommunikációja  |c Hasznosi Ádám Dávid  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozat célja a Robert Bosch GmbH – közismert nevén Bosch – marketingkommunikációs stratégiájának részletes bemutatása és elemzése. A vállalat, mint globális technológiai szereplő, különösen komplex és sokrétű kommunikációs eszköztárral rendelkezik, amelyet hatékonyan alkalmaz a piaci pozíciója erősítésére, márkaépítésre és ügyfélkapcsolatai fejlesztésére. A dolgozat elméleti keretét a marketingkommunikáció klasszikus és modern eszközei, valamint az ATL, BTL és TTL kommunikációs modellek adják. A gyakorlati részben a Bosch hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységei kerülnek elemzésre: reklámkampányok, PR-tevékenységek, online marketing, direkt marketing és CSR-kezdeményezések. A primer kutatás során kérdőíves felmérés készült a Bosch márka fogyasztói megítéléséről, mely visszaigazolta a cég innovatív és megbízható kommunikációját. A dolgozat végső célja, hogy átfogó képet nyújtson a Bosch marketingkommunikációs gyakorlatáról, és javaslatokat tegyen annak további fejlesztésére. 
695 |a belső PR 
695 |a cég(ek) 
695 |a direkt marketing 
695 |a globális marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Nagy Erika Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59226/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20%C3%A9s%20Nyilatkozat_Hasznosi%20%C3%81d%C3%A1m%20D%C3%A1vid_2025_j%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/59226/2/Bels%C5%91%20B%C3%ADr%C3%A1l%C3%B3%20Hasznosi%20%C3%81d%C3%A1m.pdf  |z Dokumentum-elérés