A bormarketing és fogyasztói szokások szekszárdi és francia példákkal
Elmentve itt :
| Szerző: | Bartha Viktória |
|---|---|
| További közreműködők: | Rudolfné Katona Dr. Mária |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Borvidék, Szekszárd Borvidék, Rhone-vidék |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59231 |
Hasonló tételek
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
A szezonalitás, mint trend érvényesülése a szállodaiparban, budapesti példákkal alátámasztva
: Balogh Judit
: Balogh Judit
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence
: Varga László Bence
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória
: Gödény Viktória
Idegenforgalmi célú fejlesztések a Szekszárdi járásban
: Barta Bettina
: Barta Bettina
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
Generációváltás a Szekszárdi kistérség családi borászataiban
: Balázs Alexa
: Balázs Alexa
A Magyar Nemzeti Bank és a Magyar Államkincstár kapcsolata, különös tekintettel a pénzforgalom lebonyolítására, összehasonlítva nemzetközi példákkal
: Tóth Réka Zsuzsanna
: Tóth Réka Zsuzsanna
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert
: Bakekolo Gilbert
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
Francia startup ökoszisztéma
: Léber Erika Mária
: Léber Erika Mária
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
A Szekszárdi Diákétkeztetési Kft. emberi erőforrás menedzsmentje és bérgazdálkodása
: Máté Balázs
: Máté Balázs
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András
: Ábel András
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A francia nemzeti öntudat
: Papp Katinka
: Papp Katinka
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint
: Török Bálint
Hagyományőrző fesztiválok szerepe a Bajai, Mohácsi és a Szekszárdi kistérségben
: Csemez Laura
: Csemez Laura
Török csatlakozás - francia szempontok
: Kovács Noémi
: Kovács Noémi
A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
: Huszák Mercédesz Bettina
: Huszák Mercédesz Bettina
Francia óvodapedagógusok naplójegyzeteinek elemzése
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2015)
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2015)
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
A magyar és a francia számviteli rendszer összehasonlítása, sajátosságaik
: Rivnyák Viktória
: Rivnyák Viktória
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
Bormarketing és a márkaépítés szerepe a Laposa Birtok példáján bemutatva
: Angyal Orsolya
: Angyal Orsolya
A bormarketing hatása a borfogyasztásra az Észak-magyarországi régióban
: Kós Gertrud
: Kós Gertrud
Az Iván-völgyi Kadarka túra megjelenése és szerepe a Szekszárdi borvidéken
: Acél Dorka
: Acél Dorka
Francia hatás a magyar cukrászatra
: Szilágyi Berta
: Szilágyi Berta
A francia beutazó turizmus Magyarországra
: Tar Bernadett
: Tar Bernadett
A francia gasztronómia részletes bemutatása
: Hamarák István
: Hamarák István
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
A magyar és a francia adórendszer összehasonlítása
: Matla Zsanett
: Matla Zsanett
Magyar-francia kereskedelmi és gazdasági kapcsolatok, a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara tevékenysége, valamint a gazdasági évadok
: Libertényi Zita
: Libertényi Zita
Hasonló tételek
-
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina -
A szezonalitás, mint trend érvényesülése a szállodaiparban, budapesti példákkal alátámasztva
: Balogh Judit -
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella -
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014) -
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória