A márkanév, mint árképző tényező
Saved in:
Main Author: | Kálmán Karina |
---|---|
Other Authors: | Cservák Dr György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Márkanév Szállodai árképzés Hilton Budapest City Luxusmarketing Márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5929 |
Similar Items
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő
: Glózer Gergő
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka
: Sarkadi Hajnalka
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra
: Varga Kíra
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni
: Klinga Fanni
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert
: Alekszi Norbert
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett
: Grósz Anett
Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező
: Szabó Karolina
: Szabó Karolina
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
A turizmus, mint növekedési tényező egy ország gazdaságában - Szlovénia
: Karkó Zoltán
: Karkó Zoltán
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező
: Markos Anita
: Markos Anita
A közlekedési szektor, mint környezeti tényező és alternatív energiafelhasználás a közlekedésben
: Nagy Gergely
: Nagy Gergely
ADÓZÁS, MINT NYERESÉG-BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐ Az egyéni vállalkozók adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Ujlaki Eszter
: Ujlaki Eszter
Az emberi tényező a minőségügyi rendszerekben
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
: Horváth Ágnes
Published: (2007)
Az emberi tényező szerepe a szállodaiparban Interkulturális találkozások a szállodában /
: Bogdán Gabriella Enikő
: Bogdán Gabriella Enikő
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
COVID-19, mint az árufedezettséget és az értékesítés szerkezetét befolyásoló tényező vizsgálata az online-kereskedelemben
: Dengel Brigitta
: Dengel Brigitta
Néhány a borravaló adását és nagyságát befolyásoló ,,extra" tényező
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő
: Berta Gergő
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A változás, mint folyamatosan jelen lévő tényező a szervezet életében; a változásmenedzsment eszköztára valamint a változásokkal szembeni szervezeti ellenállás kezelése.
: Hegybányai Bendegúz
: Hegybányai Bendegúz
Teljeskörű minőségmenedzsment a könyvvizsgálati szolgáltatásban multinacionális könyvvizsgáló cégek vonatkozásában, az emberi tényező szerepe az egyes szinteken
: Karnauf Tamás
: Karnauf Tamás
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin
: Engelbrecht Zsaklin
Az ország kincses szigete? A sziget fesztivál, mint gazdasági tényező
: Nyers Bernadett
Published: (2014)
: Nyers Bernadett
Published: (2014)
A makrogazdasági modellek új generációja A környezeti erőforrás, mint termelési tényező
: Lukács András Gábor
: Lukács András Gábor
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
Kockázatkezelés a közbeszerzésben a Semmelweis Egyetem példáján keresztül
: Keserü Karina
: Keserü Karina
A transzferárazás adójogi szabályozása és a kapcsolódó ellenőrzési tapasztalatok
: Wirtz Karina
: Wirtz Karina
A projekt controlling működése és érvényesülése a vállalati controlling rendszerben
: Gyerkes Karina
: Gyerkes Karina
A boldogító igen Magyarországon a nemzetiségek szemszögéből - Szokások, hagyományok, gasztronómiai különlegességek
: Somogyi Karina
: Somogyi Karina
A Fair Trade mozgalom Európában és Magyarországon, a civil szervezetek szerepe
: Lányi Karina
: Lányi Karina
A technológiai ipar vállalatainak CSR tevékenysége
: Varga Karina
: Varga Karina
Csoportmunka hatása a BGE-PSZK hallgatók között
: Ádám Karina
: Ádám Karina
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
: Horváth Karina
: Horváth Karina
A magyar adórendszer illeszkedése az Európai Unió tagországainak adórendszereihez A magyar és az osztrák adórendszer összehasonlítása
: Wirtz Karina
: Wirtz Karina
A regionális fejlődés kihívásai az orosz Távol-Keleten
: Kerekes Karina
: Kerekes Karina
A regionális fejlődés kihívásai az orosz Távol-Keleten
: Kerekes Karina
: Kerekes Karina
21. századi fényűzés a bikali Puchner Kastélyszálló példáján keresztül
: Sóvágó Karina
: Sóvágó Karina
Hogyan hat az épségizmus a magyar autizmussal élő munkavállalókara?
: Farkas Karina
: Farkas Karina
Similar Items
-
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő -
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka -
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra -
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni -
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert