Az online értékesítési csatornák összehasonlítása és hatásuk a szállodai árpolitikára a Danubius Hotels példáján keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Kosztka Bernadett |
|---|---|
| További közreműködők: | Juhász Dr. László |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Értékesítés, online E-turizmus Danubius Hotels Hunguest Hotels Elemzés, összhasonlító |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/59300 |
Hasonló tételek
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila
: Fekete Kevin Attila
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése
: Lovas Ágnes
: Lovas Ágnes
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
Disztribúciós csatornák a Hotel Nemzetiben
: Forrai Franciska
: Forrai Franciska
Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
Az értékesítési csatornák és szállásfoglalási szokások vizsgálata a 4-5*-os szállodák gyakorlati példáján keresztül
: Nagy Kitti Mietta
: Nagy Kitti Mietta
Szállodai értékesítési technikák fejlődése az elmúlt 10 év során, a modern értékesítési technikák bemutatása a Boscolo Budapest Hotel példáján keresztül
: Romics Tiffany
: Romics Tiffany
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf
: Szirbek Kristóf
Beszerzési és értékesítési csatornák, valamint módszerek bemutatása a GE Healthcare disztribútorán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
Az új szállodai márkák megjelenése és hatásuk a vendégelégedettségre
: Takács Eszter
: Takács Eszter
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
Ausztriába irányuló síturizmus elemzése az értékesítési csatornák és a programkínálat tükrében
: Gubacsi Zsanett
: Gubacsi Zsanett
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
A megújult Danubius Hotel Helia
: Ondrovics Elvira
: Ondrovics Elvira
A Danubius Hotel Hélia arculatváltozása
: Török Rozália
: Török Rozália
A szállodai üzemeltetés elemzése az OTP Hotel Budapest példáján keresztül
: Gyulai Henrietta
: Gyulai Henrietta
Danubius Hotel Helia profil váltása
: Szlovenszki Boglárka
: Szlovenszki Boglárka
Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve
: Dongó Krisztián
: Dongó Krisztián
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Értékesítési stratégia, az értékesítési csatornák működése, gazdálkodás és hatékonyság kérdéseinek vizsgálata a Wáberer Hungária Biztosító Zrt.-nél
: Gál Zsófia
: Gál Zsófia
A szállodai vendéglátás tevékenységének bemutatása a Petneházy Club Hotel példáján keresztül
: Gnandt Tamás István
: Gnandt Tamás István
A szállodai üzletág működésének feltételei a Hunguest Hotel Platánus példáján keresztül
: Labossa Benedek Péter
: Labossa Benedek Péter
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Humánerőforrás-kezelés a Danubius hotel Gellértben
: Varsányi Márk
: Varsányi Márk
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése
: Tátrai Miklós
: Tátrai Miklós
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Banki elektronikus csatornák
: Illés Dóra
: Illés Dóra
Szállodák fenntartható fejlődése és az azt akadályozó tényezők a Danubius Hotel Helia példáján keresztül
: Petruska Réka
: Petruska Réka
A szállodai értékesítési részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése az Accor-Pannonia Hotels Zrt. Központi Irodájában
: Karasz Borbála
: Karasz Borbála
Az értékesítési osztály kommunikációs megoldásai, nehézségei az Anantara Hotel példáján keresztül
: Bata Viola
: Bata Viola
Hasonló tételek
-
Szállodai online marketing megjelenés és tevékenységek Danubius Hotels Zrt.
: Fekete Kevin Attila -
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála -
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra -
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes -
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése
: Lovas Ágnes