Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • A Four Seasons luxusmárka bemu...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Torma Ramóna
Other Authors: Budea Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:Four Seasons
Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
luxusmárka
luxusszálloda
Szállodai besorolási rendszer
fogyasztói magatartás
hamisítvány
marketing
divattermék
luxuscikk
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5962
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first

Similar Items

  • Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
    ‌: Györkő Melinda
  • Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
    ‌: Miseta Fanni
  • Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
    ‌: Szabó Bence
  • A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
    ‌: Hajtó Abigél
  • Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
    ‌: Kovács Anna Sára

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs