Válságmenedzselés és kríziskommunikáció az utazásszervezők kiutaztatási üzletágában
Elmentve itt :
Szerző: | Kultsár Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Válságmenedzsment kríziskommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/6005 |
Hasonló tételek
Utazásszervezők és közvetítők együttműködése Magyarországon
: Zsiros Viktória
: Zsiros Viktória
Az Apollon Travel Utazási Iroda változó szerepe a kiutaztatási piacon
: Foki Réka
: Foki Réka
Beszállítómenedzsment a GE Hungary Kft. Fényforrás üzletágában
: CZENTNÁR NÓRA
: CZENTNÁR NÓRA
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
Krízismenedzsment, kríziskommunikáció a légitarsaságoknál
: Szűcs Tamás
: Szűcs Tamás
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina
: Oláh Dorina
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Integrált vállalatirányítási rendszer alkalmazása a Bayer Crop Science üzletágában
: Katona Edvárd
: Katona Edvárd
Kríziskommunikáció az egészségügyben a Covid járvány idején
: Bódi Adrienn
: Bódi Adrienn
Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira
Beszállítómenedzsment és beszállítóértékelés bemutatása fejlesztési lehetőségei a Robert Bosch autóelektronikai üzletágában
: Poszlóczky Zsófia
: Poszlóczky Zsófia
Heijunka rendszer készletgazdálkodási elemzése a Continental Automotive Hungary Kft. Hibrid üzletágában
: Kátai Bianka
: Kátai Bianka
Balanced Scorecard teljesítménymérési modell kialakítása a CIB Bank Zrt. nagyvállalati üzletágában
: Hipszki Nóra
: Hipszki Nóra
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a Covid-19 első évében
: Nemes Krisztina
: Nemes Krisztina
Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján
: Kocsis Borka Réka
: Kocsis Borka Réka
Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok
: Szokolai Nándor
: Szokolai Nándor
A kríziskommunikáció jelentősége és kezelése PR segítségével a multinacionális vállalatoknál
: Sebestyén Elemér Richárd
: Sebestyén Elemér Richárd
A kríziskommunikáció és kormányzati kommunikáció összefüggései a koronavírus válság alatt
: Kuripla János
: Kuripla János
A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében
: Adorján Bence Gergő
: Adorján Bence Gergő
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a S.E.G.A. Hungary Kft. gyakorlatában
: Lukács Tamás
: Lukács Tamás
A kriziskommunikációs kézikönyv szabályrendszere a vállalati gyakorlatban A Felső-Tisza-Vidéki Vízügyi Igazgatóság és a Swedwood Sopron Kft. kézikönyveinek összehasonlítása
: Komán Bernadett
: Komán Bernadett
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Motiváció és az elkötelezettség korrelációja
: Horváth Eszter
: Horváth Eszter
Az Európai Unió emberi jogi védelme az MI és adatvédelem tükrében
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
A számviteli szakma és az automatizáció
: Tömböl Eszter
: Tömböl Eszter
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
Az Európai Unió emberi jogi védelme a MI és az adatvédelem tükrében
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
Az Iszlám Állam múltja, jelene és jövője
: Hajda Eszter
: Hajda Eszter
Keresztény értékek és megjelenésük az üzleti életben
: Hudák Eszter
: Hudák Eszter
Adatvizualizáció és az üzleti intelligencia alkalmazási területei
: Kőrös Eszter
: Kőrös Eszter
Zöld technológiák és fenntarthatóság az ASEAN és V4 tagországokban
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Az integrált vállalatirányítási rendszerek, az interim menedzsment és a Business Coaching összehasonlítása vezetői szemmel
: Gergye Eszter
: Gergye Eszter
A lakossági problémás jelzáloghitelek kezelése az FHB Bank Zrt. és az FHB Nyrt. esetében
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
CSR és a fenntarthatóság az üzleti szférában előtérben az ENSZ fenntartható fejlődési céljai a nagyvállalatok szemszögéből
: Sándor Eszter
: Sándor Eszter
Az aranypiac és a Gergely Ékszer tevékenységének elemzése
: Gergely Eszter
: Gergely Eszter
Az okoshotel megoldásainak elfogadottsága és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A cég munkaadói hírneve és az employer branding
: Garamvölgyi Eszter
: Garamvölgyi Eszter
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Hasonló tételek
-
Utazásszervezők és közvetítők együttműködése Magyarországon
: Zsiros Viktória -
Az Apollon Travel Utazási Iroda változó szerepe a kiutaztatási piacon
: Foki Réka -
Beszállítómenedzsment a GE Hungary Kft. Fényforrás üzletágában
: CZENTNÁR NÓRA -
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor -
Krízismenedzsment, kríziskommunikáció a légitarsaságoknál
: Szűcs Tamás