A Novotel Budapest Danube szálloda bemutatása a vendégek, a munkatársak és a tulajdonos szemszögéből vizsgálva
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Szauter Dr. István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Accor szállodalánc Novotel Budapest Danube szálloda Vendégek Munkatársak Tulajdonos |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/6007 |
Hasonló tételek
A NOVOTEL BUDAPEST DANUBE **** SZÁLLODA TURIZMUS SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
Lehetséges problémák a Novotel Danube szálloda housekeeping részlegén
: Tar Cintia
: Tar Cintia
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura
: Vajmi Laura
Szállodai ingatlanbefektetések bemutatása a Novotel Budapest Danube szállodán keresztül
: Schmidt Dominik
: Schmidt Dominik
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Novotel Danube üzemeltetésének komplex elemzése
: Omernik Mihály
: Omernik Mihály
A Novotel Budapest Danube Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Spilák Alexandra
: Spilák Alexandra
The Analysis of the Housekeeping Department of Novotel Budapest Danube from a Sustainable Point of View
: Mahammed Leila
: Mahammed Leila
Emeleti üzletrész fluktuációjának vizsgálata a Novotel Danube szállodában
: Németh Noémi
: Németh Noémi
Fenntarthatóság eszközei és fejlesztése a housekeeping részlegen a Novotel Budapest Danube Szállodában
: Nádai Tamara
: Nádai Tamara
A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében
: Erdős Júlia
: Erdős Júlia
Az Accor Szállodaláncon belüli Fejlesztések, Pályázatok ezen belül a Novotel Budapest City és a Novotel Budapest Danube fejlesztéseinek összehasonlítása
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
Szegmentációs politika 2014-2019-ig a Novotel Danube szállodában
: Kaczor Adél
: Kaczor Adél
Csapatépítés szerepe és hatása a Novotel Budapest City példáját vizsgálva
: Sipos Kíra Veronika
: Sipos Kíra Veronika
A Novotel Budapest Danube Hotel étel-, italkínálatának elemzése, a választék kialakításának szempontjai és következményei
: Bodó Péter
: Bodó Péter
Szállodai rendezvényszervezés, housekeeping a Novotel Budapest City szemszögéből
: Rideg Izabella
: Rideg Izabella
Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében
: Jávor Lili
: Jávor Lili
Értékesítési módok és formák a Novotel Budapest Danube Hotelben, hatásuk az üzemeltetési színvonalra és a jövedelmezőségre
: Zólyomi Benjámin
: Zólyomi Benjámin
A Novotel Budapest City társadalmi felelősségvállalása Planet 21 program
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó
: Gyökeres Adrienn Anikó
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
Exploratory research of the touristic utilization of the Danube River in Budapest
: Barta Patrik
: Barta Patrik
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
A vezetés szerepe a munkatársak lojalitásának alakulásában
: Dobóczky Katalin
: Dobóczky Katalin
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell
: Nemes Gábor Marcell
Hatékonyság növelés lehetőségei a szervizes munkatársak képzésében
: Rácz Ariella Sára
: Rácz Ariella Sára
Budapest és a budapestiek felkészültsége külföldi vendégek fogadására
: Csörsz Lili
: Csörsz Lili
Előny, avagy hátrány a három Novotel szálloda jelenléte Budapesten?
: Burus Georgina
: Burus Georgina
Housekeeping a Novotel Budapest Centrumban
: Novák Sára Naomi
: Novák Sára Naomi
A szállodairányítási szoftverek hatásai, lehetőségei és korlátai a szállodák és vendégek szemszögéből
: Orbán Krisztina
: Orbán Krisztina
Az ingatlanokkal kapcsolatos adózás a magánszemélyek szemszögéből vizsgálva
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Az ingatlanokkal kapcsolatos adózás a magánszemélyek szemszögéből vizsgálva
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Humánerőforrás-kezelés a Novotel Budapest Centrumban
: Furján Kristóf
: Furján Kristóf
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Smart hotels, technológiai újítások, melyek megnövelik a vendégek elégedettségét és könnyebbé teszik a szálloda munkáját
: Horváth István
: Horváth István
A magyar egészségturizmus helyzete a Magyar Turizmus Rt. szemszögéből vizsgálva
: Gulyás Edina
: Gulyás Edina
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila
: Riczek Attila
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
Rendezvényszervezés a Novotel Budapest Cityben és a Budapest Congress Centerben
: Hegyi Panna
: Hegyi Panna
Hasonló tételek
-
A NOVOTEL BUDAPEST DANUBE **** SZÁLLODA TURIZMUS SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE
: Ábel Eszter Tímea -
Lehetséges problémák a Novotel Danube szálloda housekeeping részlegén
: Tar Cintia -
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea -
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura -
Szállodai ingatlanbefektetések bemutatása a Novotel Budapest Danube szállodán keresztül
: Schmidt Dominik