Országimázs
Saved in:
Main Author: | Gulyás Krisztina |
---|---|
Other Authors: | Szilágyi Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Országimázs imázs marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/6268 |
Similar Items
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
Az országimázs fogalmának kialakulása, változásai és annak meghatározó tényezői az Európai Unió egyes országaiban
: Németi Dóra
: Németi Dóra
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A háziorvosi tevékenységet végző gazdasági társaságok számviteli és adózási specialitásai
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A számviteli információs rendszer működése a számviteli szolgáltatás tükrében
: Gulyás Kata Krisztina
: Gulyás Kata Krisztina
Törekvések az ökológiai lábnyom csökkentésére a logisztikai ágazatokban
: Gulyás Laura Krisztina
: Gulyás Laura Krisztina
A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai
: Gulyás Panna Krisztina
: Gulyás Panna Krisztina
Ügyviteli tevékenység a Bonduelle Central Europe Kft-nél
: Gulyás Éva
: Gulyás Éva
A MAGYAR KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK EXPORTPIACRA JUTÁSÁNAK NEHÉZSÉGEI (EGY HAZAI VÁLLALKOZÁS PÉLDÁJA)
: Gulyás Tibor
: Gulyás Tibor
A fővárosban tanuló fiatalok fogyasztói magatartásának vizsgálata, különös tekintettel a szabadidő-eltöltési szokásaikra
: Gulyás Szabina
: Gulyás Szabina
Innováció szerepe az értékteremtésben az IoT területén
: Gulyás Bálint
: Gulyás Bálint
AZ ADAT SZEREPE AZ ÜZLETI SZFÉRÁBAN ÉS A HITELINTÉZETEKBEN
: Gulyás Ádám
: Gulyás Ádám
A borok és gasztronómia bemutatása Gál Tibor Pincészetén keresztül
: Gulyás Zita
: Gulyás Zita
A TQM és a “Design Thinking” kapcsolódási pontjainak feltárása a hatékony probléma megoldás érdekében
: Gulyás Zsuzsa
: Gulyás Zsuzsa
A bérszínvonal és a béreket alakító tényezők vizsgálata
: Gulyás Máté
: Gulyás Máté
Adott desztinációk rendezvényeinek összegyűjtése, mint igénybevett szolgáltatások szállodák részére
: Gulyás Nóra
: Gulyás Nóra
Egy magyarországi mikrovállalkozás lehetséges motivációs eszközének vizsgálata, egy multinacionális cég rendszere alapján
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
A BI-KA Logisztika Kft. lehetőségei a vasutas árutovábbítás terén
: Gulyás Armand
: Gulyás Armand
A MAGYARORSZÁGI KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK JÖVEDELMEZŐSÉGE ÉS HATÉKONYSÁGA
: Gulyás Tamás
: Gulyás Tamás
Marketingkommunikációs tevékenység ismertetése, majd alkalmazása a Coop Hungary Zrt -nél
: Gulyás Petra
: Gulyás Petra
Egy alvó falu élete és lehetőségei a turizmusban
: Gulyás Mercédesz
: Gulyás Mercédesz
Szórakoztatva informálni A Fókusz és az Aktív című műsorok párhuzamos elemzése
: Gulyás Barbara
Published: (2013)
: Gulyás Barbara
Published: (2013)
Szakfordítás General description of the european and the hungarian meat industry ; Közlemény a képviselők részére - Jelentés a Nemzetközi Kereskedelmi Bizottság küldöttségének 2012. június 18-19-i nicosiai (ciprusi) látogatásáról
: Gulyás Dorottya
Published: (2013)
: Gulyás Dorottya
Published: (2013)
A magyar egészségturizmus helyzete a Magyar Turizmus Rt. szemszögéből vizsgálva
: Gulyás Edina
: Gulyás Edina
Emberi erőforrás menedzsment a Magyarországon működő multinacionális vállalatoknál trendek és változások
: Gulyás Attila
: Gulyás Attila
Similar Items
-
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett -
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya -
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter -
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán -
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina