Opticnet, a szakértő látszerész márka építése
Saved in:
Main Author: | Hajmási Márton |
---|---|
Other Authors: | Hamburger Béla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Márka Márkaépítés Márkaérték Márkabevezetés Marketing Optikai piac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/631 |
Similar Items
Egyéni vállalkozás indítása, komplex építészmérnöki, szakértő mérnöki tevékenység különös tekintettel az építőipari kivitelezési tevékenységek folyamatának résztvevőiként a szerzői jog védelme alatt álló, engedélyhez kötött szakmagyakorlási tevékenységek körébe tartozó, a névjegyzéket vezető szerv engedélyével folytatható tervező- és szakértő mérnöki, valamint építészeti tevékenységekre
: Jónás Rita
: Jónás Rita
A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján
: Mécs Blanka
: Mécs Blanka
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Published: (2013)
: Srei Szilvia
Published: (2013)
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória
: Győri Barbara Viktória
Adatmodell építése MySQL fejlesztői környezetben
: Molnár Emese
: Molnár Emese
A MÁV Zrt. image-építése a Kommunikációs Igazgatóság szervezésében
: Udvari Tamás
: Udvari Tamás
Paradigmák beazonosítása kreatív coaching eszközökkel és új szcenáriók építése
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Labdarúgók self-brand építése a médiában, és a social médiában
: Delean Kristóf
: Delean Kristóf
Pályakezdők szakmai énmárka-építése online eszközökkel és a LinkedIn oldalán
: Sándor Fanni Zsófia
: Sándor Fanni Zsófia
Profi sportolók énmárka építése és tizenévesekre gyakorolt hatása a XXI. században
: Kővári Tamás
: Kővári Tamás
Banki adatpiac építése és üzleti ellenőrző szabályok definiálása (MS BI technológiával)
: Kámán Viktor
: Kámán Viktor
A munkaadói hírnév építése a digitális térben a különböző generációk körében A social media mint eszköz a munkáltatói márkaépítés erősítésére
: Deák Boglárka
: Deák Boglárka
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
A felelős márka kétarcúsága
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
Az Áderor márka tervezése
: Heltai Tamás
: Heltai Tamás
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
Supercharge - Márka vagy ígéret?
: Rabóczki Gábor
: Rabóczki Gábor
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
Vonzó munkáltatói márka kialakítása
: Ábrahám Dóra
: Ábrahám Dóra
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
: Otgonbaatar Sarangerel
: Otgonbaatar Sarangerel
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara
: Király Tamara
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
Kereskedelmi vagy gyártói márka? Egy vegyipari gyártó marketingstratégiája
: Merész Ferenc
: Merész Ferenc
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A kajak-kenu sportág, mint márka
: Varga Máté
: Varga Máté
Személyes márka jelentősége a 21. században
: Endrész Dorothea
: Endrész Dorothea
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
A tehetségeket vonzó munkáltatói márka felépítése
: Pető Mónika Virág
: Pető Mónika Virág
A No-Spa márka megújítása Azaz a No-Spa márkafiatalító stratégiájának folyamata
: Walczer Réka
: Walczer Réka
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
Similar Items
-
Egyéni vállalkozás indítása, komplex építészmérnöki, szakértő mérnöki tevékenység különös tekintettel az építőipari kivitelezési tevékenységek folyamatának résztvevőiként a szerzői jog védelme alatt álló, engedélyhez kötött szakmagyakorlási tevékenységek körébe tartozó, a névjegyzéket vezető szerv engedélyével folytatható tervező- és szakértő mérnöki, valamint építészeti tevékenységekre
: Jónás Rita -
A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján
: Mécs Blanka -
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Published: (2013) -
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória -
Adatmodell építése MySQL fejlesztői környezetben
: Molnár Emese