A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Uri Bernadett
További közreműködők: Kozák Dr. Tamás József
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Trade marketing
Értékesítés - ösztönzés
gyógyszeripari marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/632

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg632
005 20141205115559.0
008 141205suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Uri Bernadett 
245 1 2 |a A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén  |c Uri Bernadett  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén 
520 3 |a A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén 
695 |a Trade marketing 
695 |a Értékesítés - ösztönzés 
695 |a gyógyszeripari marketing 
700 1 |a Kozák Dr. Tamás József  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/632/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/632/7/Szakdolgozat%20Uri%20Bernadett.pdf  |z Dokumentum-elérés