Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
Elmentve itt :
Szerző: | Kozma Sándor |
---|---|
További közreműködők: | Krajcsák Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szervezetfejlesztés Motiváció menedzsment (tervezési, szervezési, irányítási és vezetési funkciók) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/6326 |
Hasonló tételek
Emberi erőforrás gazdálkodás és létszámtervezés, - elemzés megvalósítása szervezet átalakítás során
: Viola Tímea
: Viola Tímea
Javaslat a fuvarozás problémáinak megoldására a Michelin Hungária Kft.-nél
: Helgert Zsolt
Megjelent: (2007)
: Helgert Zsolt
Megjelent: (2007)
Michelin Hungária Kft. legújabb téli abroncsának bevezetése a magyar piacra
: Frisch Szabolcs György
: Frisch Szabolcs György
Gyártósor átalakítás a kiegyenlített termelés elveinek megfelelően
: Labancz Csaba
: Labancz Csaba
Szervezeti átalakítás és változás elemzése multinacionális környezetben
: Pócsi Kitti
: Pócsi Kitti
A távmunka bevezetésének lehetőségei multinacionális környezetben, a Michelin Hungária Kft. példáján keresztül
: Salageanu Andrea
: Salageanu Andrea
Beszerzés szervezete a MOL-Nyrt-ben
: Sárközi Szilárd
: Sárközi Szilárd
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára
: Nagy Ádám István
Megjelent: (2014)
: Nagy Ádám István
Megjelent: (2014)
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca
: Németh Luca
Szervezeti átalakítás és a változáskezelés elemzése a Budapest Bank esetében
: Berecz Noémi
: Berecz Noémi
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra
: Ferenczi Dóra
A Michelin Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2009., a 2010. és a 2011. év beszámolói alapján, valamint ezzel összhangban a Michelin Csoport hasonló időszaki
: Novák Tamás
: Novák Tamás
A fenntartható gasztronómia a Michelin-csillag tükrében
: Sváb Gréta Viktória
: Sváb Gréta Viktória
A marketing és az értékesítés kapcsolata a Nestlé Hungária Kft.-ben
: Timár Dorottya
: Timár Dorottya
A mezőgazdasági vállalkozások támogatásának szükségessége Magyarországon
: Gunther Nóra
: Gunther Nóra
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra
: Fülöp Dóra
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
A gamifikáció szükségessége a mai oktatási rendszerben
: Dávid Anna
: Dávid Anna
Technológiai innovációk szükségessége és terjedésük háromdimenziós lézeres felmérő műszerek licencei
: Székely L. Szilárd
: Székely L. Szilárd
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Controlling rendszer bevezetésének jelentősége és szükségessége a Klimaoprema Hungary Kft-nél
: Molnár-Benyó Petra Edit
: Molnár-Benyó Petra Edit
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
A hazai Michelin-csillagos éttermek vizsgálata a rugalmas ellenállási képesség tükrében
: Ódor Tímea
: Ódor Tímea
Vállalati stratégia fejlesztési lehetőségei a Michelin vállalat ARB üzleti vonalán belül
: Pristyák Eszter Éva
: Pristyák Eszter Éva
Ellátási lánc folyamatok javítása IT támogatással a Michelin csoport ARB üzleti egységénél
: Menyhért Máté
: Menyhért Máté
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
A Hungária Öko Garancia Kft. marketingmixének és a szőlőtermesztő gazdálkodók ellenőrző szervezet választásának elemzése
: Kanizsai Dorottya
: Kanizsai Dorottya
A vállalkozás logisztikai rendszere, az EKAER szükségessége, informatikai támogatása
: Nagy Lajos
: Nagy Lajos
Az egészséges táplálkozás megjelenése és szükségessége a hazai szállodákban
: Czigány Lilla
: Czigány Lilla
Maglód város marketing lehetőségei és a marketing tevékenység szükségessége
: Tóth Réka Dominika
: Tóth Réka Dominika
Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2006)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2006)
Üzleti intelligencia rendszer bevezetésének szükségessége egy modern vállalat számára
: Venczel Csaba
: Venczel Csaba
Az online hirdetéskezelés kialakítása és szükségessége adott vállalkozáson keresztül
: Novák Rajmund
: Novák Rajmund
A szervezet felépítése és kommunikációs rendszere közötti összefüggések bemutatása a Pliva Hungária Kft.-n keresztül
: Halász Judit
Megjelent: (2007)
: Halász Judit
Megjelent: (2007)
A menedzsment döntések kommunikációs segítségének gyakorlata, szükségessége és hiányának következményei
: Illés Zsolt
: Illés Zsolt
Konyhatechnológiák fejlődésének hatása a magyar gasztronómiára és annak fenntarthatósága budapesti Michelin-csillagos éttermekben
: Virág Dominik
: Virág Dominik
A controlling, mint az eredményes szervezet és a vezetés hatékony eszköze a Novartis Hungária Kft-nél
: Fodor László
: Fodor László
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a DEH Dräxlmaier Hungaria Kft.-nél
: Torma Kitti
: Torma Kitti
A termék nyomon követhetőség szükségessége napjainkban, azaz nyomonkövetési rendszer kialakítása a VOG Kft.-nél
: Krisztián Roland
: Krisztián Roland
Hasonló tételek
-
Emberi erőforrás gazdálkodás és létszámtervezés, - elemzés megvalósítása szervezet átalakítás során
: Viola Tímea -
Javaslat a fuvarozás problémáinak megoldására a Michelin Hungária Kft.-nél
: Helgert Zsolt
Megjelent: (2007) -
Michelin Hungária Kft. legújabb téli abroncsának bevezetése a magyar piacra
: Frisch Szabolcs György -
Gyártósor átalakítás a kiegyenlített termelés elveinek megfelelően
: Labancz Csaba -
Szervezeti átalakítás és változás elemzése multinacionális környezetben
: Pócsi Kitti