A Royal szalonok marketingstratégiája az internet növekvő szerepének tükrében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Keserű Dalma
Other Authors: Németh Szilárd
Format: Thesis
Kulcsszavak:Szolgáltatásmarketing
online marketingkommunikáció
Esettanulmány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/6560

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg6560
005 20160517150717.0
008 160517suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Keserű Dalma 
245 1 2 |a A Royal szalonok marketingstratégiája az internet növekvő szerepének tükrében  |c Keserű Dalma  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Szolgáltatásmarketing 
695 |a online marketingkommunikáció 
695 |a Esettanulmány 
700 1 |a Németh Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/6560/1/Keserr%C5%B1%20Dalma%20Mk3bi7%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/6560/2/titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem%20Keser%C5%B1%20Dalma.pdf  |z Dokumentum-elérés