A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Gergely Bianka |
---|---|
További közreműködők: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | könnyűzenei fesztiválok Sziget Fesztivál Balaton Sound Fesztivál Fesztiválok hatásai társadalomra gyakorolt hatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/6747 |
Hasonló tételek
A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata
: Márton Richárd
: Márton Richárd
Fesztiválok Magyarországon marketing szempontból - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Kerekes Ivett
: Kerekes Ivett
Fesztiválszolgáltatások bemutatása a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound alapján
: Bakonyi Enikő
: Bakonyi Enikő
A fesztiválszervezés bemutatása a Balaton Sound és a Sziget Fesztivál mintájára
: Király Alexandra
: Király Alexandra
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili
: Csányi Nikoletta Lili
A Balaton Sound Fesztivál szálláshely lehetőségeinek elemzése
: Mihályi Amanda Noémi
: Mihályi Amanda Noémi
A kulturális identitás megjelenése a fesztiváliparban - Sziget fesztivál és a Balaton Sound alapján
: Bokor Adél
: Bokor Adél
A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül
: Jakab András Dávid
: Jakab András Dávid
Fesztiválok egészségügyi biztosítása a Sziget Fesztivál példáján bemutatva
: Tóth Bernadett Ilona
: Tóth Bernadett Ilona
Arculattervezés a Sziget fesztivál tükrében
: Füzi Gellért Gábor
: Füzi Gellért Gábor
A Sziget fesztivál brandteremtése
: Jugovits Pál Áron
: Jugovits Pál Áron
Fenntartható zenei fesztiválok- A Sziget fesztivál összehasonlítása a Flow fesztivállal
: Maklári Katalin Fanni
: Maklári Katalin Fanni
A hazai fesztiválok fenntarthatósági törekvései a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Havasi Viktória
: Havasi Viktória
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Lengyel Dóra
: Lengyel Dóra
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Kiss Nándor
: Kiss Nándor
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Sugár János Szilveszter
: Sugár János Szilveszter
A Sziget fesztivál online marketingstratégiája
: Hegedüs Lotti
: Hegedüs Lotti
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A Sziget fesztivál környezettudatos magatartásának vizsgálata
: Knipper Bernadett
: Knipper Bernadett
Fesztiválmarketing és fesztivál-gazdaságtan bemutatása a Balaton partján rendezendő fesztiválok példáján keresztül
: Vajda Emese
: Vajda Emese
Rendezvények fenntarthatósága a Sziget Fesztivál, mint környezetbarát esemény tükrében
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid
: Boumoujahed Dávid
A Fenntarthatóság Szigete? - Környezettudatosság és greenwashing vizsgálata a Sziget Fesztivál példáján keresztül.
: Barna Bianka Gabriella
: Barna Bianka Gabriella
A Sziget Fesztivál értékközpontúsága és társadalmi felelősségvállalása
: Karkó Erika
: Karkó Erika
A 2022-es Sziget Fesztivál elégedettségi mutatói
: Arendt Vilmos
: Arendt Vilmos
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik
: Slang Erik
A Sziget Fesztivál szerepe az idegenforgalom piacán
: Gál Barbara
: Gál Barbara
A Sziget Fesztivál és a Budapesti Tavaszi Fesztivál hatása a főváros turizmusára, imázsára
: McCree Peter
: McCree Peter
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
A Sziget fesztivál térszerkezete és kihasználtsága marketing szemszögből
: Cséri Bettina
: Cséri Bettina
A Sziget fesztivál ország-és városimázs építő szerepe
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
A Sziget Fesztivál marketingkommunikációja a Z generáció számára
: Nagy Ágnes Nóra
: Nagy Ágnes Nóra
A sziget, mint nemzetközi fesztivál marketing szempontú elemzése
: Kliszek Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
: Kliszek Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingkomunnikációjának fogyasztói megítélése a Sziget Kulturális Szervezőiroda fesztiváljain keresztül
: Boros Regina
: Boros Regina
A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Csordás Bernadett
: Csordás Bernadett
A Balaton Sound arculata és imázsa
: Kántás Eszter
: Kántás Eszter
Visitor satisfaction and the reputation of Balaton Sound festival
: Kézdi Anna
: Kézdi Anna
Hasonló tételek
-
A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata
: Márton Richárd -
Fesztiválok Magyarországon marketing szempontból - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Kerekes Ivett -
Fesztiválszolgáltatások bemutatása a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound alapján
: Bakonyi Enikő -
A fesztiválszervezés bemutatása a Balaton Sound és a Sziget Fesztivál mintájára
: Király Alexandra -
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili