Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában
Saved in:
Main Author: | Krisztik Erika |
---|---|
Other Authors: | Vereckei László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Telekommunikáció Távközlés Fogyasztói igények Projektmenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/676 |
Similar Items
Számlabontás Online – Ötlettől a Piacra Lépésig
: Róth Lajos Egon
: Róth Lajos Egon
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland
: Kiss László Roland
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Nagy Krisztián
: Nagy Krisztián
A Szupergyors Internet Program beruházásainak megvalósítása az Invitel Távközlési Zrt. projekt-portfóliójában
: Petheő Gergely Péter
: Petheő Gergely Péter
Telenor termékek piaci elemzése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
A Telenor-Hipernet márkaépítési koncepciója
: Vörös Gábor Dániel
: Vörös Gábor Dániel
Egy videós tartalmakat gyártó vállalkozás létrehozása, az ötlettől egészen a szolgáltatás piacra jutásáig
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
A munkavállalói élmény, mint szervezetfejlesztési eszköz, annak megvalósítása a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Göncz Krisztián
: Göncz Krisztián
A kínai import folyamatának vizsgálata és elemzése a Telenor Magyarország Zrt. egy beszállítóján keresztül
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A Telenor Magyarország Zrt. vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének elemzése 2009-2012 évi beszámolók alapján
: Magyari Norbert
: Magyari Norbert
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
A projektfinanszírozás sajátosságai egy megvalósult projekt példáján keresztül - A Telenor Magyarország Zrt. béren kívüli juttatásainak megváltoztatása
: Koplányi Petra
: Koplányi Petra
Magyarország beutazó turizmusának fejlesztési lehetőségei a török piacra specializálódva
: Samu Veronika
: Samu Veronika
Startup - avagy a világmegváltó ötlettől a megvalósításig
: Várhidi Bettina
: Várhidi Bettina
Hogyan alapítsunk céget (Avagy ötlettől a megvalósításig)
: Horváth Enikő
: Horváth Enikő
Ötlettől a megvalósulásig, javaslattételi rendszer a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.-nél
: Szabó Evelin Nóra
: Szabó Evelin Nóra
Zöldség- és gyümölcsfeldolgozó üzem – az ötlettől a megvalósításig
: Ruzsics Judit
: Ruzsics Judit
Egy termék születése az ötlettől az első vásárlóig
: Pánczél Péter
: Pánczél Péter
Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül
: Vincze Krisztina
: Vincze Krisztina
Az ötlettől a módszertanig – magyar nyelvű oktatásmódszertani kiadványok elemzése
: Kétyi András
Published: (2020)
: Kétyi András
Published: (2020)
Számlázási folyamat elemzése, fejlesztési lehetőségek
: Oláh Ivett
: Oláh Ivett
MedCannabis Magyarország Kft. belépése a hazai piacra
: Gazdag Zoltán
: Gazdag Zoltán
Az ötlettől a megvalósulásig, avagy egy új termék bevezetése a RoseHill Tea Kft-nál
: Pinkóczy Anna
: Pinkóczy Anna
A szelektív hulladékfeldolgozási folyamat fejlesztési lehetősége a Búslakpusztai Hulladékfeldolgozó Üzemben
: Hodosi Éva
: Hodosi Éva
A bank hitelezési folyamat egyes lépéseinek bemutatása a Sberbank Magyarország Zrt. székesfehérvári bankfiókjának gyakorlatában
: Simon Brigitta
: Simon Brigitta
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
Foglalkoztatási támogatások elszámolásának ellenőrzése és az elszámolási folyamat fejlesztési lehetőségének vizsgálata
: Pucsinszki Péter
: Pucsinszki Péter
Folyamat és informatikai fejlesztési lehetőségek a Robert Bosch Kft-nél termékfejlesztési területen
: Fejes Jennifer
: Fejes Jennifer
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
A SIA Central Europe Zrt. szolgáltatásainak román piacra történő bevezetésének vizsgálata
: Ficsór Szandra
: Ficsór Szandra
A legnagyobb értékesítési folyamat a FŐTÁV Nonprofit Zrt. – nél
: Harangozó Gréta
: Harangozó Gréta
Folyamat Robotizálás
: Braun Patrik
: Braun Patrik
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
A piacra való betörés ára
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Magyarország monetáris politikai eszköztárának átalakulása és ennek hatásai a hazai kötvény és forint piacra
: Szőnyi Ádám
: Szőnyi Ádám
A Nemzeti Fejlesztési Terv I. és az Új Magyarország Fejlesztési Terv összehasonlítása
: Bertalan Bettina
Published: (2009)
: Bertalan Bettina
Published: (2009)
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
Similar Items
-
Számlabontás Online – Ötlettől a Piacra Lépésig
: Róth Lajos Egon -
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland -
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Nagy Krisztián -
A Szupergyors Internet Program beruházásainak megvalósítása az Invitel Távközlési Zrt. projekt-portfóliójában
: Petheő Gergely Péter -
Telenor termékek piaci elemzése
: Horváth Ádám