Entstehung der Kiskunságer Weinregion – Wie könnte ihre Reputation verbessert werden?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rácz Márta
Other Authors: Horváth Dr. Péter
Format: Thesis
Published: 2014-12-04
Kulcsszavak:Wein
Weinstraßen
Kunság Weinregion
Weintourismus
Weinmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/680
Description
Abstract:Dolgozatomban a magyar borkultúra ill. a kunsági borvidék kialakulását mutatom be. Mivel a borászat jelentős ezen a vidéken, nagyon fontos, hogy a borturizmus is fejlődjön, hiszen bormarketing egyik mozgatórugója. Arra kerestem a választ, hogy hogyan lehetne növelni ezen a téren a potenciált a kunsági borvidékben, és hogy milyen lehetőségei van a Duna Borrégió Borút Egyesületnek. Mindehhez 2 interjút is készítettem. Dolgozatom eredményeként feltártam a kunsági borturizmusban rejlő lehetőségeket, ill. a fejlesztésre szoruló területek javításának módjait.