Entstehung der Kiskunságer Weinregion – Wie könnte ihre Reputation verbessert werden?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rácz Márta
További közreműködők: Horváth Dr. Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Megjelent: 2014-12-04
Kulcsszavak:Wein
Weinstraßen
Kunság Weinregion
Weintourismus
Weinmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/680
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a magyar borkultúra ill. a kunsági borvidék kialakulását mutatom be. Mivel a borászat jelentős ezen a vidéken, nagyon fontos, hogy a borturizmus is fejlődjön, hiszen bormarketing egyik mozgatórugója. Arra kerestem a választ, hogy hogyan lehetne növelni ezen a téren a potenciált a kunsági borvidékben, és hogy milyen lehetőségei van a Duna Borrégió Borút Egyesületnek. Mindehhez 2 interjút is készítettem. Dolgozatom eredményeként feltártam a kunsági borturizmusban rejlő lehetőségeket, ill. a fejlesztésre szoruló területek javításának módjait.