A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ördög Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Posztmodern
Posztmodern turizmus
posztmodern marketing
turizmus marketing
szállodai marketing
vendéglátás marketing
posztmodernitás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/6897

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg6897
005 20160715114813.0
008 160518suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ördög Ágnes 
245 1 2 |a A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban  |c Ördög Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban 
246 1 1 |a Existance and interpretation of postmodernity and postmodern marketing in the Hungarian tourism industry 
520 3 |a A dolgozat célja a posztmodern, valamint a posztmodern turizmus és marketing külföldi és hazai szakirodalmának áttekintése és rendszerezése, majd példákon történő bemutatása. A dolgozat kutatása arra keresi a választ, hogy a hazai szakemberek hogyan látják, milyen változásokat hozott a posztmodern kor a vendégek igényeiben, a szolgáltatásokban és a marketingben. 
695 |a Posztmodern 
695 |a Posztmodern turizmus 
695 |a posztmodern marketing 
695 |a turizmus marketing 
695 |a szállodai marketing 
695 |a vendéglátás marketing 
695 |a posztmodernitás 
700 1 |a Ördög Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/6897/1/ordog_agnes_szakdolgozat_repozitorium.doc.pdf  |z Dokumentum-elérés