Az Il Treno Hálózat piaci pozícionálás
Saved in:
Main Author: | Székely Katalin |
---|---|
Other Authors: | Hamburger Béla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | vendéglátás marketing STEEP analízis SWOT analízis pozicionálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/6900 |
Similar Items
A Déli Gruppo Il Treno Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Kovács Panna
: Kovács Panna
A Déli Gruppo Il Treno Kft vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján (2011-2014)
: Kovács Panna
: Kovács Panna
Kisvállalati digitális marketing a pozicionálás aspektusában
: Gyurján-Maczali Jenifer
: Gyurján-Maczali Jenifer
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin
: Nagy Dominik Ármin
Jószomszéd - egy online közösségi hálózat létesítése és piaci bevezetése
: Nagy-Szilitsán Gergő
: Nagy-Szilitsán Gergő
A budapesti kerékpárút hálózat percepciója
: Lányi Katalin
Published: (2013)
: Lányi Katalin
Published: (2013)
Logisztikai hálózat optimalizálása
: Somay Eszter Lilla
: Somay Eszter Lilla
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Cafe Frei Franchise hálózat vizsgálatával
: Székely Zsuzsa
: Székely Zsuzsa
MLM, a hálózat csapdájában?
: Várvölgyi Melinda
: Várvölgyi Melinda
Bizalom, játék és hálózat
: Balla Ágnes
: Balla Ágnes
Az 5G hálózat gazdasági hatása
: Nics Ádám
: Nics Ádám
Hálózat védelem Open Source eszközökkel
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Konvolúciós neurális hálózat termékminőség-ellenőrzéséhez
: Becsei Dávid Sándor
: Becsei Dávid Sándor
Szolgáltatóipari franchise hálózat alapításának lépései
: Doba Zoltán
: Doba Zoltán
A szoftver definiált nagy kiterjedésű hálózat
: Rinhoffer Dániel
: Rinhoffer Dániel
A SÖR, MINT FELTÖREKVŐ ITAL ALTERNATÍVA AZ IL GALLO NERO-BAN ÉS A GASZTRONÓMIÁBAN
: Fejes Barna
: Fejes Barna
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta
: Hegedűs Márta
A pozícionálás fontossága a társasjáték iparágban. Célcsoport kialakítása és a számukra történő kommunikáció előny vagy hátrány?
: Orbán András Máté
: Orbán András Máté
En quoi l’internet a-t-il fait changer le comportement des consommateurs en Hongrie?
: Horváth Réka Judit
: Horváth Réka Judit
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
Önkiszolgáló és számlabefizető terminál hálózat kiépítésének bemutatása Magyarországon
: Bérces Gyula
: Bérces Gyula
Logisztikai folyamatok optimalizálása, hálózat bővítéséből adódó kapacitásproblémák megoldása
: Nemes Adél
: Nemes Adél
Az ingatlanmarketing bemutatása a Duna House hálózat stratégiai elemzésén keresztül
: Kindler Nóra
: Kindler Nóra
IT rendszer és hálózat bővítése, korszerűsítése egy hazai kkv-nál
: Balogh László
: Balogh László
Partnerkapcsolati hálózat vizsgálata a Siemens Energy Kft. keretein belül
: Kelemen Dominika Korina
: Kelemen Dominika Korina
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
A készpénzellátási hálózat elemzése és a készpénz-nyilvántartó rendszerek fejlesztése
: Ujvári János Gábor
: Ujvári János Gábor
Beszállítói hálózat szervezési, hatékonysági kérdései, az ellátási lánc szerepe, teljesítménye, megítélése, módszerei
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
Az 5G hálózat adta lehetőségek és az IoT eszközök kiberbiztonsági szempontból megközelítve
: Balázs Sándor
: Balázs Sándor
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő
: Princzinger Nikolett Enikő
Egy franchise-hálózat bővítése a PalletBiz Franchising Zrt.-én keresztül
: Egri Anna
: Egri Anna
Javaslatok az Universitas országos diákvállalkozási hálózat marketingstratégiájára a tagok preferenciáinak és elégedettségének vizsgálata után
: Kálmán Bernadett
: Kálmán Bernadett
Az európai uniós vállalkozásfejlesztési hálózat hatékonysága a K+F+I támogatása terén - Az EIC Accelerator program eredményességének vizsgálata
: Durkó Edina Kata
: Durkó Edina Kata
Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere?
: Bakos Dóra
: Bakos Dóra
L’impact des plateformes de VOD (vidéo à la demande) sur les habitudes de consommation des médias, ou y a-t-il une vie après le streaming ?
: Huszák Janka Ágnes
: Huszák Janka Ágnes
Az európai pénzügyi piacok piaci integrációjának fejlődéstörténete
: Mérő Katalin
Published: (2024)
: Mérő Katalin
Published: (2024)
Az on-line deviazkereskedelem piaci mechanizmusai, lehetőségei és kockázatai
: Gaál Katalin
: Gaál Katalin
A Szabad Föld hetilap válasza az új piaci kihívásokra
: Simai Katalin
: Simai Katalin
Az OTP Bank elemzése tőkemegfelelési és piaci mutató segítségével
: Biró Bettina Katalin
: Biró Bettina Katalin
Similar Items
-
A Déli Gruppo Il Treno Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Kovács Panna -
A Déli Gruppo Il Treno Kft vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján (2011-2014)
: Kovács Panna -
Kisvállalati digitális marketing a pozicionálás aspektusában
: Gyurján-Maczali Jenifer -
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin -
Jószomszéd - egy online közösségi hálózat létesítése és piaci bevezetése
: Nagy-Szilitsán Gergő