A Diego Kereskedelmi Kft. marketingkommunikációjának bemutatása, elemzése és értékelése hazai és nemzetközi szinten
Saved in:
Main Author: | Csernák Szilvia |
---|---|
Other Authors: | Zsigmond Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Nemzetközi marketing Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7029 |
Similar Items
A franchise vállalkozások bemutatása a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-n keresztül
: Ladányi Luca
: Ladányi Luca
Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél
: Mózes Bernadett
: Mózes Bernadett
A Diego franchise cég filozófiájának elemző bemutatása
: Pencz Patrik
: Pencz Patrik
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
Fellépés a pénzmosás ellen nemzetközi, hazai és vállalati szinten
: Rahner Alma
: Rahner Alma
Az EGLO LUX Kft. marketingkommunikációjának bemutatása és értékelése
: Major Ilona
: Major Ilona
Kapcsolt vállalkozások transzferárazása nemzetközi szinten
: Majlinger Kinga
: Majlinger Kinga
Tengeri árufuvarozás és szállítmányozás nemzetközi szinten
: Kalmár Renátó
: Kalmár Renátó
A CRM rendszerek vizsgálata hazai és nemzetközi szinten informatikai és kommunikációs perspektíván keresztül
: Motyovszki Laura
: Motyovszki Laura
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén
: Fehér Klaudia Irén
A bleisure turizmus vizsgálata globális és hazai szinten
: Kövesházi Fruzsina
: Kövesházi Fruzsina
A családpolitikai ösztönző rendszer vizsgálata Magyarországon és nemzetközi szinten
: Szebényi-Jantner Rita
: Szebényi-Jantner Rita
Az óceánok és a tengeri környezet védelme nemzetközi szinten
: Dely Mirkó
: Dely Mirkó
Szervezett bűnözés és kábítószer-kereskedelem elleni küzdelem nemzetközi szinten
: Lukács Fanni
: Lukács Fanni
A számvitel fejlődése a válság éveiben nemzetközi szinten és hazánkban
: Szűcs Gábor
: Szűcs Gábor
Munkahelyi stressz és a munkahelyi stresszel kapcsolatos kutatások elemzése nemzetközi szinten és Magyarországon
: Farkas Zsuzsanna
: Farkas Zsuzsanna
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
A VELUX Magyarország Kft. társadalomközpontú marketingkommunikációjának bemutatása
: Siklódi Brenda
: Siklódi Brenda
A Diego Kft. vagyoni, - pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének az értékelése három év beszámolója alapján, és a vállalkozás gazdasági helyzetének ismertetése a pandémia ideje alatt.
: Vrabecz Viktória
: Vrabecz Viktória
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
Reziliencia fejlesztése munkahelyen és szervezeti szinten gyógyszeripari környezetben.
: Bujtás Szilvia
: Bujtás Szilvia
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien
: Decker Vivien
Étkezési szokások összehasonlítása nemzetközi szinten- Egészségesen táplálkozik-e a vendéglátós?
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
Közösségi média szerepe a wellness szállodákban hazai szinten vizsgálva
: Kücüktüfekci Leyla
: Kücüktüfekci Leyla
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
Készletgazdálkodási rendszervizsgálat kisvállalati szinten
: Kozma Vivien
: Kozma Vivien
Beszerzési feladatok kisvállalati szinten
: Gyevát Bettina
: Gyevát Bettina
Beszerzési tevékenység nagyvállalati szinten
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
Felhőszolgáltatások használata vállalati szinten
: Lipők Benjamin
: Lipők Benjamin
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Published: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Published: (2014)
Adóelkerülések hatása a gazdaságra, és az ellenük folyó küzdelem nemzeti és nemzetközi szinten
: Horváth Réka
: Horváth Réka
Adóelkerülő magatartások megítélése és ellenük történő védekezési formák hazai és Uniós szinten
: Balázs Krisztina
: Balázs Krisztina
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
Similar Items
-
A franchise vállalkozások bemutatása a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-n keresztül
: Ladányi Luca -
Ügyfélkezelési gyakorlat a DIEGO Kft.-nél
: Mózes Bernadett -
A Diego franchise cég filozófiájának elemző bemutatása
: Pencz Patrik -
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla -
Fellépés a pénzmosás ellen nemzetközi, hazai és vállalati szinten
: Rahner Alma