History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Patricia
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem
online marketing
Magyarország
fogyasztói magatartás
E-business
e-kereskedelem
ecommerce
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/703

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg703
005 20180222104307.0
008 141207suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Varga Patricia 
245 1 0 |a History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary  |c Varga Patricia  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az E-kereskedelem, Online vásárlás történelme és fejlődése és magyarországi helyzetanalízis 
246 1 1 |a History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary 
520 3 |a E-commerce is a very interesting topic for me, because it has impacted the worldwide economy in a relatively short period of time, it is still continually growing and becoming the fastest developing form of commerce. Even today, some considerable time after the so called ‘dot com/Internet revolution’, electronic commerce remains a relatively new, emerging and constantly changing area of business management and information technology... 
695 |a elektronikus kereskedelem 
695 |a online marketing 
695 |a Magyarország 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a E-business 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a ecommerce 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/703/1/History%20and%20development%20of%20E-commerce%2C%20Online%20shopping%20and%20the%20situation%20analysis%20in%20Hungary.pdf  |z Dokumentum-elérés