A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó András
További közreműködők: Zsigmond Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Közösségi média
Kis- és középvállalkozások
Hatékonyság mérése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7032

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7032
005 20160519150919.0
008 160519suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó András 
245 1 2 |a A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében  |c Szabó András  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében 
695 |a Közösségi média  
695 |a Kis- és középvállalkozások 
695 |a Hatékonyság mérése  
700 1 |a Zsigmond Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7032/1/SZAB%C3%93_ANDR%C3%81S_SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7032/7/Szab%C3%B3_Andr%C3%A1s_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés