Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horogh Zoltán
További közreműködők: Zsigmond Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Red Bull
Pilvaker
marketingkommunikáció
energiaital
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7074

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7074
005 20200407132440.0
008 160519suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horogh Zoltán 
245 1 0 |a Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára  |c Horogh Zoltán  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Red Bull 
695 |a Pilvaker 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a energiaital 
700 1 |a Zsigmond Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7074/1/Horogh_Zoltan_Red_Bull_Pilvaker.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7074/12/nyilatkozat.jpg  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7074/17/PSZK_Nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_Horogh%20Zolt%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés