Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
Elmentve itt :
Szerző: | Horogh Zoltán |
---|---|
További közreműködők: | Zsigmond Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Red Bull Pilvaker marketingkommunikáció energiaital |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7074 |
Hasonló tételek
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
A pénz forradalma Elektronkus fizetési rendszerek
: Várhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
: Várhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
Az ételrendelés modern forradalma
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
A szavak ereje, avagy a hatékony reklámszöveg titka
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
A japán hangutánzó, hangfestő szavak és a műfordítás
: Székács Anna
Megjelent: (1996)
: Székács Anna
Megjelent: (1996)
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
”Hasznos szavak és kifejezések” avagy útikönyvek változó nyelvi információi
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2008)
: Wallendums Tünde
Megjelent: (2008)
Mikrotranzakció monetizációs forradalma a játékiparban fenntarthatótol a fenntarthatatlanig
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
Az emberi viselkedés hatása a szervezeti kultúrára
: Istvánfi Emese
: Istvánfi Emese
Az MI Forradalma a Turizmus Világában Innováció és Haté-konyság a Szállodaipar és Utazásszervezés Területén
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
A vezetői stílus hatása a szervezeti bizalmi kultúrára
: Dévényi Viktória
: Dévényi Viktória
Vállalati fúziók hatása a szervezeti kultúrára Az ITS Logistics és a Rhenus Group példája
: Lévai Anna Liza
: Lévai Anna Liza
Vezetők hatása a szervezeti kultúrára az Országos Meteorológiai Szolgálatnál
: Baracsi-Balla Orsolya
: Baracsi-Balla Orsolya
Mérgező vezetők. Az autoriter vezetők hatása a szervezeti kultúrára.
: Banga Adrienne
: Banga Adrienne
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
: Vass Viktória
: Vass Viktória
Európai ősvallások és hatásai a modern kultúrára
: Lenti Richárd László
: Lenti Richárd László
A mesterséges intelligencia és robotika forradalma által nyílt lehetőségek az emberierőforrás-gazdálkodás területén
: Katona Edvin Roland
: Katona Edvin Roland
A pénzügyi tudatosság fejlesztését célzó programok hatása a befektetési kultúrára Magyarországon
: Madarász Marcell
: Madarász Marcell
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
Red Angus Bt. készletleltárainak és leltározási gyakorlatának ellenőrzése
: Takács Tímea
: Takács Tímea
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
Hasonló tételek
-
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő -
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge -
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien