AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST SZOLGÁLTATÁSAINAK BEMUTATÁSA, ÉS A VÁRHATÓ FEJLESZTÉSEK
Elmentve itt :
Szerző: | Schuck Kata |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Kulcsszavak: | EGÉSZSÉGTURIZMUS gyógy- és wellness szállodák Wellness turizmus Gyógyturizmus AQUAWORLD |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7198 |
Hasonló tételek
Aquaworld Resort Budapest-Oriental Spa Wellnes-és Fitneszközpont szolgáltatásainak bemutatása, várhatò fejlesztések
: Hajdu Zsòfia
: Hajdu Zsòfia
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina
: Zádori Krisztina
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla
: Gudricza Laura Csilla
Az Aquaworld Resort Budapest rendezvényszervezésének és rendezvénykínálatának elemzése
: Boros Péter
: Boros Péter
Panaszszituációkezelés az Aquaworld Resort Budapest Szálloda és Élményfürdőben
: Valentinyi Anikó
: Valentinyi Anikó
Aquaworld Resort Budapest bemutatása, Tevékenységének, működésének elemzés, fejlesztési javaslatok
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea
: Takács Tímea
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST BEMUTATÁSA, WELLNESS RÉSZLEG SZOLGÁLTATÁSAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK
: Juhász Viktória
: Juhász Viktória
Toborzási, kiválasztási, felvételi eljárások az Aquaworld Resort Budapest Hotelben
: Oláh Bettina Kinga
: Oláh Bettina Kinga
Az Aquaworld Resort Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Szücs Noémi
: Szücs Noémi
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST ÁLTAL ELLÁTOTT FOOD AND BEVERAGE MUNKASZERVEZÉSÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Rábai Vivien
: Rábai Vivien
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna
: Mihályi Petra Anna
Toborzási és kiválasztási folyamat lépései az Aquaworld Resort Budapest szállodában
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Az egészségturizmus és szolgáltatásainak bemutatása a Barack Thermal Resort-on keresztül
: Lovas Nikolett
: Lovas Nikolett
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
A Ramada Resort és a VAMED Vitality World továbbképzési rendszerének összehasonlító elemzése az Aquaworld Resort Budapest Hotel példája alapján
: Gutper Anna Zsanett
: Gutper Anna Zsanett
Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória
: Katona Viktória
A rendezvényszervezés szerepe az idegenforgalom piacán, az Aquaworld Resort Budapest és City Hotel Miskolc összehasonlításával
: Deli Dalma
: Deli Dalma
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Az Aquaworld Resort Hotel étlapjának elemzése vegetáriánus ételek és allergének szempontjából
: Veres Renáta
: Veres Renáta
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Az Aquaworld Resort Budapest itallapjának bemutatása, elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák, egyéb alkoholos italok helye, szerepe a gasztronómiában.
: Agócs Richárd
: Agócs Richárd
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
A 17. FINA vizes világbajnoksághoz kapcsolódó fejlesztések és várható hatásuk a turizmusra
: Katona Ágnes Zsuzsanna
: Katona Ágnes Zsuzsanna
Panaszszituáció kezelése az Aquaworld Élményfürdőben
: Szegvári Patrícia
: Szegvári Patrícia
Hotel Aquarell**** Cegléd sokszínű szolgáltatásainak bemutatása
: Mala Vivien
: Mala Vivien
A SHOPWELL szolgáltatásainak bemutatása és SWOT elemzése
: Filep Maximilián
: Filep Maximilián
A Digitális Európai Fejlesztések és azok várható eredményei az Európai Unióban és Magyarországon a 2014-2020-as időszakban
: Lizon Bianka
: Lizon Bianka
A Hotel Silver **** superior szolgáltatásainak bemutatása és elemzése
: Fejes Vivien
: Fejes Vivien
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szolgáltatásainak népszerűsége és az utasok elégedettségének mérése
: Zsilka Zsanett
: Zsilka Zsanett
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin
: Oravecz Katalin
A hódmezővásárhelyi Ginkgo Hotel**** bemutatása, szolgáltatásainak és működési rendszerének elemzése
: Jurcsák Patrícia
: Jurcsák Patrícia
A Hungaroring sportturisztikai szolgáltatásainak hazai térnyerése
: Szaluter Dániel László
: Szaluter Dániel László
Adatbázis Fejlesztések Verziókezelése
: Mikó Szabolcs Manó
: Mikó Szabolcs Manó
Hasonló tételek
-
Aquaworld Resort Budapest-Oriental Spa Wellnes-és Fitneszközpont szolgáltatásainak bemutatása, várhatò fejlesztések
: Hajdu Zsòfia -
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina -
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert -
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla -
Az Aquaworld Resort Budapest rendezvényszervezésének és rendezvénykínálatának elemzése
: Boros Péter