Mallorca, mint turisztikai desztináció
Elmentve itt :
Szerző: | Miskei Fruzsina |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Kulcsszavak: | Spanyolország turisztikai vonzereje Mallorca kedvelt üdülőhelyei Mallorca legjobb szállodái A sziget gasztronómiája Kiutazási tendenciák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7229 |
Hasonló tételek
Mallorca turisztikai imázsvizsgálata
: Borsos Fruzsina
: Borsos Fruzsina
Mallorca turisztikai kínálatának vizsgálata
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Montenegró, mint turisztikai desztináció elemzése
: Klotz Tamás
: Klotz Tamás
A világűr, mint turisztikai desztináció
: Bércesi Petra
: Bércesi Petra
Esztergom vizsgálata, mint turisztikai desztináció
: Szendrő Dorottya
: Szendrő Dorottya
Mallorca setzt auf Nachhaltigkeit
: Kucsera Zsuzsanna
: Kucsera Zsuzsanna
Békés megye, mint komplex turisztikai desztináció együttműködési lehetőségeinek vizsgálata
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Sociocultural and environmental impacts of inbound tourism in Mallorca
: Nagy Eszter Júlia
: Nagy Eszter Júlia
Turisztikai Desztináció Menedzsment a Balaton turisztikai régióban
: Bálint Krisztina Dóra
: Bálint Krisztina Dóra
Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció
: Korompay Gréta
: Korompay Gréta
Miskolc egy versenyképes turisztikai desztináció útján
: Danyi Zsófia
: Danyi Zsófia
Vác, mint potenciális kulturális desztináció
: Ménich Alexandra
: Ménich Alexandra
Mallorca turisztikai kínálatának elemzése, az odalátogató vendégkör összetételének felmérése spanyol szállodai példákon keresztül
: Lustyik Bernadett
: Lustyik Bernadett
VELENCEI-TÓ MINT DESZTINÁCIÓ A TURIZMUSBAN
: Kácsor Viktória
: Kácsor Viktória
A kambodzsai turizmus múltja, jelene és Kambodzsa, mint turisztikai desztináció a magyar piacon
: Meszes Vivien
: Meszes Vivien
Szentgotthárd turisztikai vonzereje, avagy a legnyugatibb deSZtináció Turisztikai marketinGstratégiája
: Merkli Bálint
: Merkli Bálint
The Importance Of Branding to Develop The Tourist Destination Image – Case of Mallorca in The Balearic Islands
: Souhal Marouane
: Souhal Marouane
Hova tovább Dunakanyar? – Egy turisztikai desztináció vizsgálata szakértői szemmel
: Major Csaba
: Major Csaba
Egyiptom mint kiemelkedő desztináció a magyar kiutazó turizmusban
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
Japán mint turisztikai desztináció a 2010-es években, a nemzetközi és a magyar turisták tükrében
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
A Balatoni turisztikai régió, mint desztináció és kereskedelmi szálláshelyei teljesítményének változásai a Covid-19 pandémia következtében
: Hamvas Viktória
: Hamvas Viktória
Marketingkommunikáció a desztináció menedzsmentben
: Semsei Sándor
Megjelent: (2012)
: Semsei Sándor
Megjelent: (2012)
Az egyedül utazás turisztikai trend bemutatása a női utazókra koncentrálva, valamint Budapest, mint desztináció helyzetének rövid bemutatása
: Guthy Réka
: Guthy Réka
Budapest, mint desztináció elemzése az élmény és a kultúra szemszögéből
: Geiger Flóra
: Geiger Flóra
Szentendre turizmusának elemzése desztinációs megközelítésből
: Vass Leona
: Vass Leona
Turisztikai desztináció menedzsment tevékenység fejlődési lehetőségeinek összehasonlító vizsgálata Mórahalom és Moravske Toplice példáján keresztül
: Balogh-Stampf Mariann
: Balogh-Stampf Mariann
A határokon átnyúló együttműködés, mint kulturális desztináció kialakításának eszköze Erdély Példáján keresztül bemutatva
: Zödös Konrád Dániel
: Zödös Konrád Dániel
A hazai szenior korosztály utazási szokásai, motivációi és az általuk preferált desztináció jellemzői
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
Turisztikai desztináció menedzsment szervezetek szerepe a mozgáskorlátozottak turizmusba kapcsolásában - különös tekintettel a váci TDM szervezetre
: Dunavölgyi Mátyás
: Dunavölgyi Mátyás
A térségi együttműködés lehetőségei az egységes turisztikai desztináció menedzsment szervezeti keretein belül Székelyföldön, Hargita megyében
: Joó Emőke
: Joó Emőke
Határokon átnyúló együttműködés, mint kulturális desztináció kialakításának eszköze, a székelyek és jászok példáját tekintve
: Dénes Klára
: Dénes Klára
Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület desztinációs marketing tevékenysége
: Csohány Nikolett Mária
: Csohány Nikolett Mária
A határokon átnyúló együttműködés, mint természeti desztináció kialakításának eszköze az Eperjes-Tokaji hegység bemutatásán keresztül
: Mile Marianna
: Mile Marianna
Franciaország és fővárosa Párizs, mint vezető desztináció elemzése a turizmus szektorban a magyar utazóközönség szemszögéből
: Kun Lilla
: Kun Lilla
Történelmi témájú fesztiválok vizsgálata napjainkban két vidéki desztináció vonatkozásában
: Gyimóthy Zsófia
: Gyimóthy Zsófia
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Az aktuális politikai helyzet hatása a magyar turisták desztináció választására
: Ispán Dorina
: Ispán Dorina
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
Gyógyfürdők, mint turisztikai vonzerők Budapesten
: Kovács Brigitta
: Kovács Brigitta
Hasonló tételek
-
Mallorca turisztikai imázsvizsgálata
: Borsos Fruzsina -
Mallorca turisztikai kínálatának vizsgálata
: Kovács Kitti -
Montenegró, mint turisztikai desztináció elemzése
: Klotz Tamás -
A világűr, mint turisztikai desztináció
: Bércesi Petra -
Esztergom vizsgálata, mint turisztikai desztináció
: Szendrő Dorottya