A Nissan Pulsar megjelenése Magyarországon a legnépszerűbb autópiaci szegmensben
Saved in:
Main Author: | Farkas Dániel |
---|---|
Other Authors: | Kozák Dr. Ákos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | termékbevezetés autóipar innováció Magyarország Nissan |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/724 |
Similar Items
Autópiaci trendek Magyarországon és az Európai Unióban a Citroën példáján keresztül
: Sóstói Tamás
: Sóstói Tamás
A hitelkockázat minimalizálása lakossági szegmensben
: Lipták Fanni
: Lipták Fanni
Elektromos gépjárművek értékesítése Magyarországon a Nissan LEAF példáján keresztül
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
Magyarország autópiaci helyzete és a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. kapcsolata
: Nagyné Kovács Emőke
: Nagyné Kovács Emőke
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
PÉNZÜGYI KULTÚRA VIZSGÁLATA AZ ÖNKORMÁNYZATI SZEGMENSBEN
: Gál Eszter
: Gál Eszter
Az online marketingkommunikáció térhódítása kisvállalati szegmensben
: Molnár Ákos Bence
: Molnár Ákos Bence
A fogászati turizmus tendenciái, Magyarország a legnépszerűbb úti cél
: Klein-Malik Nikolett
: Klein-Malik Nikolett
Magyar új-személyautó piac helyzete, különös tekintettel a Nissan autómárkára
: Verebes Tamás
: Verebes Tamás
A fizetési rendszer digitalizációjának legnépszerűbb eszközei és azok hatása a kereskedelemre
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
Az e-business bemutatása az egyik legnépszerűbb online kereskedő cégen keresztül
: Tóth Georgina
: Tóth Georgina
Világítástechnikai szegmensben tevékenykedő kínai vállalat termékeihez kapcsolódó online vásárlási szokások
: Bokros Péter
: Bokros Péter
A Nissan piaci pozíciójának elemző bemutatása a globális és regionális térségben
: Kocsis Martin
: Kocsis Martin
Az elektromos autók sajátosságainak elemzése a Nissan Leaf piaci helyzetének tükrében.
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
A kis- és középvállalkozások helyzete egy speciális szegmensben tevékenykedő vállalat tükrében
: Tunyogi Kristóf
: Tunyogi Kristóf
A jövő legnépszerűbb fizetési módjai a magyar e-kereskedelemben a rexdigital.hu webáruház példáján
: Glóner Márk
: Glóner Márk
A Nissan Qashqai magyarországi piacra való bevezetése és annak hatása a magyar autópiacon
: Göndöcs Maja
: Göndöcs Maja
Az SAP alkalmazási lehetőségei a Nissan Sales Central & Eastern Europe Kereskedelmi Kft-nél.
: Ballók Ádám József
: Ballók Ádám József
Innováció a pálinka- és párlat szegmensben. Innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje, szervezeti innovációk
: Pizág Orsolya
: Pizág Orsolya
Exploring demand on the Hungarian market for innovative, dog-friendly solutions of the car industry - Introducing Nissan X-Trail 4Dogs
: Csányi Eszter
: Csányi Eszter
Az ajurveda megjelenése Magyarországon, a magyar szállodaiparban - a Calendula gyógyszállón keresztül bemutatva
: Farkas Flóra
: Farkas Flóra
Az infláció. A magas inflációs környezet kialakulása a 2020-23-as években. A piaci szereplők üzleti magatartásának, fogyasztói ár-alakításának vizsgálata inflációs környezetben, különösen az élelmiszeripari szegmensben.
: Braun Bálint
: Braun Bálint
Az adócsalás, adóelkerülés és feketegazdaság megjelenése Magyarországon
: Böröczky Bianka Beatrix
: Böröczky Bianka Beatrix
Új adónemek megjelenése Magyarországon az elmúlt 5 évben
: Kis Beáta
: Kis Beáta
Az ipar 4.0 megjelenése a logisztika területén Magyarországon
: Holecz Dorina
: Holecz Dorina
A globális gazdasági válság megjelenése a bankszektorban
: Ambrózi Dániel
: Ambrózi Dániel
A roma kultúra megjelenése és annak lehetőségei a turizmusban Magyarországon
: Kiss Zseraldina
: Kiss Zseraldina
A globális pénzügyi rendszer váságának megjelenése a bankszektorban
: Ambrózi Dániel
: Ambrózi Dániel
A Z generáció megjelenése a munkaerőpiacon munkavállalói és munkáltatói oldalról
: Mentes Miklós Farkas
: Mentes Miklós Farkas
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Digitalizáció megjelenése a könyvelésben
: Róka Edina
: Róka Edina
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
A nonverbális kommunikáció (részleges) hiányának megjelenése és kezelése home office környezetben COVID-19 idején
: Farkas Szabina
: Farkas Szabina
ÚJ IRÁNYZATOK MEGJELENÉSE ÉS HATÁSA A SZÉPSÉGIPAR PIACÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A NÖVÉNYI ALAPÚ KOZMETIKAI TERMÉKEKRE
: Farkas Bernadett
: Farkas Bernadett
A méhészet és a méz gasztronómiájának megjelenése és fejlesztési lehetőségei a falusi turizmusban
: Farkas Noémi Kinga
: Farkas Noémi Kinga
A clickbait megjelenése a hírekben
: Pálinkás Blanka
: Pálinkás Blanka
Similar Items
-
Autópiaci trendek Magyarországon és az Európai Unióban a Citroën példáján keresztül
: Sóstói Tamás -
A hitelkockázat minimalizálása lakossági szegmensben
: Lipták Fanni -
Elektromos gépjárművek értékesítése Magyarországon a Nissan LEAF példáján keresztül
: Kiss Noémi -
Magyarország autópiaci helyzete és a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. kapcsolata
: Nagyné Kovács Emőke -
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra