Vendégszegmensek az Ibis Budapest Centrumban
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Schablik dr Vilmos |
Kulcsszavak: | vendégszegmensek Ibis Budapest Centrum szegmentáció marketing tevékenység |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7270 |
Hasonló tételek
Housekeeping a Novotel Budapest Centrumban
: Novák Sára Naomi
: Novák Sára Naomi
Humánerőforrás-kezelés a Novotel Budapest Centrumban
: Furján Kristóf
: Furján Kristóf
Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása
: Dallos Krisztina
: Dallos Krisztina
Az ibis Budapest Aero szálloda szobafoglalási területének bemutatása
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
Marketingstratégia elemzése az Ibis Budapest Heroes Square szállodáról
: Varga Panna Anna
: Varga Panna Anna
Marketingstratégia elemzése az ibis Budapest Heroes Square szállodáról
: Varga Panna Anna
: Varga Panna Anna
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Az értékesítési tevékenység bemutatása az ibis Budapest Citysouth Hotelben
: Bogyó Edvin
: Bogyó Edvin
IBIS Budapest Centrum pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata
: Dér Zsuzsanna
: Dér Zsuzsanna
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna
: Karáth Anna
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika
: Zátrok Renáta Mónika
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
Szegmentáció szerepe a szállodai értékesítésben az ibis Budapest Heroes Square példáján keresztül
: Keresztesi Fanni Gabriella
: Keresztesi Fanni Gabriella
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
Az Ibis- és Mercure Budapest Castle Hill szálloda elemzése és fejlesztésére tett javaslatok
: Bódy Levente László
: Bódy Levente László
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Stressz és megküzdés mentálhigiénés projektterv az ibis Styles Budapest Airport Hotel Housekeeping részlegén
: Cseh Zsuzsanna
: Cseh Zsuzsanna
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda felújításának menete és elemzése
: Székely Katalin Erzsébet
: Székely Katalin Erzsébet
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
A Mercure Budapest Castle Hill és az Ibis Budapest Castle Hill szállodák 2016 és 2019 gazdálkodásának elemzése
: Magyar Viktória
: Magyar Viktória
Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda vizsgálata a brand építési stratégia tükrében
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
A Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill szállodák piacra lépése, valamint gazdálkodási tervezete
: Csaba Dénes
: Csaba Dénes
A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül
: Peller Viktória
: Peller Viktória
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül
: Tick Hanna
: Tick Hanna
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
Egy budapesti ibis szálloda pandémia utáni működésének elemzése
: Viglási Roland
: Viglási Roland
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill szálloda MICE területén történt változások 2019 és 2023 között
: Őrsi Csenge
: Őrsi Csenge
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
: Almási Teodóra
: Almási Teodóra
Hasonló tételek
-
Housekeeping a Novotel Budapest Centrumban
: Novák Sára Naomi -
Humánerőforrás-kezelés a Novotel Budapest Centrumban
: Furján Kristóf -
Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban
: Rácz Adrienn -
Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban
: Rácz Adrienn -
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea