Measuring tourist satisfaction with Front Office services in Huong Giang Hotel Resort & Spa, Vietnam
Elmentve itt :
Szerző: | Dam Le Tan Anh |
---|---|
További közreműködők: | Erdélyi PhD Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Service quality Customer satisfaction SERVQUAL Hotel Resort Front Office |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7288 |
Hasonló tételek
Analysis of Front Office Service Quality and Their Impact on Customer Satisfaction in the Hotel Industry
: Hevesi Dejan Ernő
: Hevesi Dejan Ernő
Measuring customer satisfaction os Adversum Ltd.
: Karmazin Regina
: Karmazin Regina
The expectations and experiences of international tourists in Vietnam’s luxury hotel segment an exploratory investigation of service quality and guest satisfaction from the guest’s perspective
: Nguyen Tien Phong
: Nguyen Tien Phong
An Exploratory Study of Russian Incoming Tourists’ Expectations and Satisfaction in Hungary as a Tourist Destination
: Starovoytova Evgenia
: Starovoytova Evgenia
Tourists' Experience and Satisfaction Regarding Public Transport in Amman
: AL QIQ HANAN
: AL QIQ HANAN
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
Tourist Satisfaction of Visit on Cultural Heritage Destination Case Study Tbilisi
: Atskarunashvili Giorgi
: Atskarunashvili Giorgi
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Measurement of customer service standards at Trans-Sped as a logistic service provider
: Vinnai Eszter Fanni
Megjelent: (2014)
: Vinnai Eszter Fanni
Megjelent: (2014)
Élelmiszerhigiéniai feltételek bemutatása a Velence Resort&Spa-ban
: Legindi Cintia Erika
: Legindi Cintia Erika
Orvosi Turizmus a Danubius Health Spa Resort Margitszigetben
: Golecz Réka
: Golecz Réka
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Tourist Satisfaction of Visit on Cultural Heritage Destination Case Study Budapest
: Pratama Vincentius Bagas Adi
: Pratama Vincentius Bagas Adi
The Potential Of Super App Services In Vietnam's Digital Economy Exploring Grab's Dynamic Features As Drivers Of Customer Usage And Satisfaction
: Trinh Quynh Chau
: Trinh Quynh Chau
Application of Artificial Intelligence in Operation and Management Systems in Vietnam. A focus on AI tools application in the hotel front office department.
: Nguyen Thi Anh Dung
: Nguyen Thi Anh Dung
Egy gyógyszálloda komplex elemzése Danubius Health Spa Resort Sovata****
: Kerekes Orsolya Beáta
: Kerekes Orsolya Beáta
Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort & Spa-n belül
: Kléman Zsanett
: Kléman Zsanett
A Danubius Health Spa Resort Hélia szerepe a magyar gyógyturizmusban
: Szeredai Farkas Zsolt
: Szeredai Farkas Zsolt
A Velence Resort & Spa****Superior, a Velencei-tó vezető szállodája
: Sipos Edina
: Sipos Edina
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
Policy change of the Vietnam’s aviation industry to cope with the Covid epidemic
: Nguyen Dinh Tan
: Nguyen Dinh Tan
Magyarország egészségturizmusának bemutatása a Danubius Health Spa Resort Margitsziget szolgáltatásain keresztül
: Fejér Dominika
: Fejér Dominika
A Danubius Health Spa Resort Helia**** Mice-piacának elemzése és bemutatása
: Alföldi Melinda
: Alföldi Melinda
Vendégélmények megteremtése a SPA és Front Office területén a New York Palace Hotelben
: Hoang Cat Gigi Meghi
: Hoang Cat Gigi Meghi
An insight on the Business Intelligence in Vietnam market
: Le Thuy Linh
: Le Thuy Linh
Measuring democracy - Taiwan
: Dinyák Adrienn
: Dinyák Adrienn
Az egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference Hotel és a MenDan Magic Spa & Wellness Hotel vendégkörének, mutatóinak összehasonlítása
: Németh Fruzsina
: Németh Fruzsina
Vietnám turizmusának komplex elemzése
: Vu Hoang Anh
: Vu Hoang Anh
CustomAir Services – The key to customer satisfaction and loyalty in the aviation industry
: Rigó Krisztina
: Rigó Krisztina
Reverse logistics with regards to return services and its impact on customer satisfaction
: Tran Van Khai
: Tran Van Khai
GYÓGYÁSZATI ÉS WELLNESS SZOLGÁLTATÁSOK A DANUBIUS HEALTH SPA RESORT MARGITSZIGET KERETEIN BELÜL
: Szofrán Barnabás
: Szofrán Barnabás
Aquaworld Resort Budapest-Oriental Spa Wellnes-és Fitneszközpont szolgáltatásainak bemutatása, várhatò fejlesztések
: Hajdu Zsòfia
: Hajdu Zsòfia
A Housekeeping válasza a pandémiára a SPA RESORT STYRIA szálloda példáján keresztül
: Markó Izabell
: Markó Izabell
A case study on motivations and satisfactions of domestic tourists towards Luang Prabang province, Lao PDR
: Sengchanh Soupany
: Sengchanh Soupany
Digital payment in Vietnam Challenges and prospects
: Pham Thi Ngoc Anh
: Pham Thi Ngoc Anh
Determinants of consumer satisfaction during holiday
: Tran Anh Tú
: Tran Anh Tú
Digital Transformation in Logistics Businesses in Vietnam
: Nguyen Minh Anh
: Nguyen Minh Anh
The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts
: Tamási Evelin
: Tamási Evelin
Hasonló tételek
-
Analysis of Front Office Service Quality and Their Impact on Customer Satisfaction in the Hotel Industry
: Hevesi Dejan Ernő -
Measuring customer satisfaction os Adversum Ltd.
: Karmazin Regina -
The expectations and experiences of international tourists in Vietnam’s luxury hotel segment an exploratory investigation of service quality and guest satisfaction from the guest’s perspective
: Nguyen Tien Phong -
An Exploratory Study of Russian Incoming Tourists’ Expectations and Satisfaction in Hungary as a Tourist Destination
: Starovoytova Evgenia -
Tourists' Experience and Satisfaction Regarding Public Transport in Amman
: AL QIQ HANAN