Corinthia Hotel Budapest rezervációs rendszerének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Kerekes Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Fehér Tamásné |
Kulcsszavak: | rezervációs rendszer Opera szoftver szobafoglalás Corinthia Hotel Budapest értékesítési csatornák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7329 |
Hasonló tételek
Rezervációs részleg elemzése
: Varga Lili
: Varga Lili
Banqueting a Corinthia Hotel Budapest példáján
: Horváth Laura
: Horváth Laura
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása
: Dallos Krisztina
: Dallos Krisztina
A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján
: Péteri Fanni Panka
: Péteri Fanni Panka
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése a Corinthia Hotel Budapest és az Aquincum Hotel példáin keresztül
: Zdenkó Roland
: Zdenkó Roland
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
Szállodai rezerváció és sales tevékenységek
: Tóth Gréta Brigitta
: Tóth Gréta Brigitta
Környezetvédelem és fenntartható fejlődés a szállodaiparban – A Corinthia Hotel Budapest környezetvédelmi teljesítményének elemzése
: Dióssy Zsolt
: Dióssy Zsolt
Housekeeping és rezerváció szerepe a szállodaiparban
: Vén Kevin
: Vén Kevin
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
A Corinthia Grand Hotel Royal Budapest reggeliztetési tevékenységének problémaelemzése és fejlesztési lehetőségei
: Pető Evelin
: Pető Evelin
Az Aquincum Hotel és a Corinthia Hotel rendezvényszervezési tevékenységének összehasonlítása
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
A munkaerő-gazdálkodás jelentősége különleges ünnepi rendezvényeken a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Balogh Melinda Éva
: Balogh Melinda Éva
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván
: Jász Olivér Iván
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
: Németh Eszter
: Németh Eszter
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
Szállodai válságkezelés; gazdasági válságok és globális egészségügyi vészhelyzetek hatása a Corinthia Hotel Budapestre
: Torma Bernadett
: Torma Bernadett
Food & Beverage részleg működésének leírása, éttermek, bankett bemutatása a Corinthia Hotel Budapestben, illetve konkurenciaelemzés
: Papp Fruzsina
: Papp Fruzsina
Szállodai konyharészlegek és a közöttük lévő munkafolyamatok a Corinthia Hotelben
: Schmid Dávid Máté
: Schmid Dávid Máté
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Budapest Marriott Hotel SWOT-elemzése
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Hilton Budapest Hotel étlap elemzése
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
A hódmezővásárhelyi Ginkgo Hotel**** bemutatása, szolgáltatásainak és működési rendszerének elemzése
: Jurcsák Patrícia
: Jurcsák Patrícia
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
A Corinthia Hotel Budapestet működtető IHI Magyarország ZRT. vagyoni helyzetének és eredményének elemzése a 2008. és 2009. évi beszámoló alapján, különös tekintettel a gazdasági válság hatásaira
: Borbély Boglárka Cecília
: Borbély Boglárka Cecília
A KEMPINSKI HOTEL CORVINUS BUDAPEST SWOT-ELEMZÉSE
: Kürti Kinga Emőke
: Kürti Kinga Emőke
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila
: Riczek Attila
A Roombach Hotel Budapest Center SWOT-elemzése
: Szabados Evelin
: Szabados Evelin
Kempinski Hotel Budapest Zrt. pénzügyi számviteli elemzése
: Ollári Szebasztián
: Ollári Szebasztián
Az Aquincum Hotel Budapest vendéglátó tevékenységének elemzése
: Kovács-Szászi Krisztina Bianka
: Kovács-Szászi Krisztina Bianka
A Novotel Budapest Danube Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Spilák Alexandra
: Spilák Alexandra
A Ramada Resort és a VAMED Vitality World továbbképzési rendszerének összehasonlító elemzése az Aquaworld Resort Budapest Hotel példája alapján
: Gutper Anna Zsanett
: Gutper Anna Zsanett
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
Hasonló tételek
-
Rezervációs részleg elemzése
: Varga Lili -
Banqueting a Corinthia Hotel Budapest példáján
: Horváth Laura -
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása
: Dallos Krisztina -
A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján
: Péteri Fanni Panka -
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka