A Biovanne szépségvitamin által használt online-megoldások értékelő elemzése és továbbfejlesztése
Saved in:
Main Author: | Hevesi-Tóth Kata Eszter |
---|---|
Other Authors: | Hamburger Béla |
Kulcsszavak: | Online kampány Közösségi média Online marketing Online |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7345 |
Similar Items
T-Systems-ben használt Digital Media Signage rendszerek bemutatása, ezek továbbfejlesztése elméletben és gyakorlatban
: Vajsz Bence
: Vajsz Bence
A Budai Épületfenntartó Kft. által kezelt és használt ingatlanok elemzése
: Kustos Anikó
: Kustos Anikó
Streamerek által használt videókártyák és processzorok elemzése a Twitch.tv-n
: Kaya Ádám
: Kaya Ádám
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál
: Kékesi Sándor Pál
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
Az ABB Kft által alkalmazott vállalatirányítási rendszer és a beszerzési osztály által használt eszközök kapcsolatának elemzése
: Plochmann Dorottya
: Plochmann Dorottya
Az egészségügyi dolgozók által használt informatikai rendszerek digitalizációjának kihívásai napjainkban
: Turbók Bence
: Turbók Bence
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni
: Harsányi Fanni
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
Gazdasági Társaság által használt informatikai eszközök használata és azok fejlesztési lehetőségei
: Szederkényi Miklós
: Szederkényi Miklós
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Magyarországi vállalkozók által használt stratégiai tervezési módszerek a vállalkozás indítása előtt
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Instant ramen értékelő webalkalmazás fejlesztése
: Bódi Bence Zoltán
: Bódi Bence Zoltán
Az Aegon Premium által használt értékesítési modellek és gyakorlati tevékenységek elemző bemutatása
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
A Delta – Truck Kft direktmarketing – tevékenységének értékelő elemzése
: Zsarnóczai Zsanett
: Zsarnóczai Zsanett
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Nyári Kornél László
: Nyári Kornél László
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta
: Hegedűs Márta
Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése
: Shanel Roland Krisztofer
: Shanel Roland Krisztofer
Online szállodai értékesítés értékelő elemzése 2012-2017 között a ceglédi Hotel Aquarell**** szálloda bemutatásával
: Halász Réka
: Halász Réka
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
A VLG Kábelkereskedelmi Kft. költséggazdálkodásának elemzése és továbbfejlesztése
: Dankóné Bartek Csenge Barbara
: Dankóné Bartek Csenge Barbara
Bogács és Cserépfalu falusi turizmusának értékelő elemzése a hagyományok tükrében
: Bollók Éva
: Bollók Éva
A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése
: Kristóf Zoltán
: Kristóf Zoltán
Egy működő vállalkozás üzleti tervének értékelő bemutatása
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
A vállalkozás költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése
: Czifrus Renáta
: Czifrus Renáta
A vállalkozás költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése
: Szabadszállási Aletta
: Szabadszállási Aletta
A vállalkozás költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése
: Fejes Adrien
: Fejes Adrien
A vállalkozás költséggazdásának értékelése és továbbfejlesztése
: Bak Sarolta
: Bak Sarolta
Termeléstervezés a gyakorlatban, avagy egy nagyvállalat által használt rendszerek áttekintése termelési kapacitás tervezése szempontjából
: Nagy Anna Gabriella
: Nagy Anna Gabriella
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
Fenntartható divat használt ruhával
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
A használt világítótestek inverz logisztikai folyamatainak elemzése
: Silingi Zsuzsanna Veronika
: Silingi Zsuzsanna Veronika
A Viridis-Pannonia Nonprofit Kft. költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése
: Horváthné Tóth Anita
: Horváthné Tóth Anita
Egy multinacionális termelő vállalat beszállító értékelő rendszerének fejlesztése
: Szabó Emese
Published: (2014)
: Szabó Emese
Published: (2014)
A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenysége, konferenciaszervező tevékenységének értékelő elemzése
: Lanczkor Nikolett
: Lanczkor Nikolett
A Mirbesz Kft. költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése
: Gergely Krisztina
: Gergely Krisztina
A TÉRSÉGI HULLADÉK-GAZDÁLKODÁSI NONPROFIT Kft. költséggazdálkodásának elemzése és továbbfejlesztése
: Miló Mihály
: Miló Mihály
Szállítói értékelő rendszer elemzése és fejlesztési lehetőségei az AQ Anton Kft.-nél
: Jakab Dóra
: Jakab Dóra
Similar Items
-
T-Systems-ben használt Digital Media Signage rendszerek bemutatása, ezek továbbfejlesztése elméletben és gyakorlatban
: Vajsz Bence -
A Budai Épületfenntartó Kft. által kezelt és használt ingatlanok elemzése
: Kustos Anikó -
Streamerek által használt videókártyák és processzorok elemzése a Twitch.tv-n
: Kaya Ádám -
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál -
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva