A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Trombitás Eszter
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Kulcsszavak:kereskedelmi márka
Márka
Márkapolitika
non-food
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7346

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg7346
005 20160525141129.0
008 160525suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Trombitás Eszter 
245 1 2 |a A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája  |c Trombitás Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája 
520 3 |a Dolgozatomban betekintést nyújtok a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működésébe. A projektmunka során részletesen ismertetem a SPAR non-food saját márkás termékeit, valamint a céget STEEP és mikrokörnyezeti elemzés alá vetettem. 
695 |a kereskedelmi márka 
695 |a Márka 
695 |a Márkapolitika 
695 |a non-food 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7346/1/PROJEKTMUNKA_Trombit%C3%A1s_Eszter_2016..PDF  |z Dokumentum-elérés