Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán
Saved in:
Main Author: | Stelkovics Anett |
---|---|
Other Authors: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Kulcsszavak: | szállásszolgáltatás Vendégelégedetség NH Hotel Group Panaszkezelés Front Office |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7371 |
Similar Items
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Klabacsek Szilvia
: Klabacsek Szilvia
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Juhász Krisztina
: Juhász Krisztina
A 4 csillagos szállodák üzemeltetésének körülményei az NH Budapest City szálloda gazdasági háttere alapján
: Pálinkás Balázs
: Pálinkás Balázs
Az elektromos mobilitás frontvonalán az európai unió célkitűzéseinek megvalósítása a norvég tapasztalatok tükrében Magyarországon
: Hölczl Paszkál Dominik
: Hölczl Paszkál Dominik
Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
Az NH Budapest Hotel kínálatának (étlap, itallap) elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Marlok Edina
: Marlok Edina
Manzanos étterem kínálatának elemzése vegetáriánus, ételallergia és szezonalitás szempontjából az nH Budapest Hotelban
: Tóth Virág
: Tóth Virág
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
A berendezési tárgyak cseréjének hatása az Erzsébet Hotel City Center üzemeltetésére
: Muszti Anett
: Muszti Anett
The Impact of City Branding on the Image of Budapest
: Tóth Melitta
: Tóth Melitta
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika
: Kahancz Erika
A rendezvényszervezés szerepe az idegenforgalom piacán, az Aquaworld Resort Budapest és City Hotel Miskolc összehasonlításával
: Deli Dalma
: Deli Dalma
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Budapest as a smart city - Smart Transportation Techniques
: Gräff Dorottya Zsófia
: Gräff Dorottya Zsófia
A Novotel Budapest City társadalmi felelősségvállalása Planet 21 program
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
City branding The comparison of Vienna and Budapest /
: Balogh Antónia Ilona
: Balogh Antónia Ilona
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Novotel Budapest City üzemeltetése válsághelyzet fennállása esetén
: Kedves Kamilla
: Kedves Kamilla
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Szállodai rendezvényszervezés, housekeeping a Novotel Budapest City szemszögéből
: Rideg Izabella
: Rideg Izabella
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella
: Almási Ninetta Mirella
City marketing - comparing Budapest, Barcelona and Amsterdam as a brand
: Gyömbér Bella
: Gyömbér Bella
A City Hotel Miskolc szerepe a város turisztikai kínálatában
: Kladiva Krisztina
: Kladiva Krisztina
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
A rendezvények világa a Novotel Budapest City & Budapest Kongresszusi Központ példáján keresztül
: Mezei Noémi
: Mezei Noémi
A vendégelégedettségi vizsgálatok hatása a Hilton Budapest City eredményességére
: Hyross László Ferenc
: Hyross László Ferenc
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Hilton Budapest City szerepe a budapesti konferenciaturizmus világában
: Paulovics Kitti Enikő
: Paulovics Kitti Enikő
A rendezvényszervezés gyakorlata a Novotel Budapest City példáján bemutatva
: Plascsevics Nóra
: Plascsevics Nóra
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Hotel Novotel Budapest City által ellátott F&B feladatok (A'la carte, rendezvény, kiszállítás...) bemutatása, elemzése
: Kocza Krisztina
: Kocza Krisztina
Similar Items
-
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra -
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca -
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó -
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Klabacsek Szilvia -
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Juhász Krisztina