Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
Elmentve itt :
Szerző: | Pálmai Bence |
---|---|
További közreműködők: | Kozák Dr. Ákos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Életstílus Y generáció Értékorientáció Korreláció-analízis |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/741 |
Hasonló tételek
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
A kapunyitási pánik vizsgálata 18-30 évesek körében
: Hegedős Kiara
: Hegedős Kiara
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit
: Patai Tímea Margit
Napjainkban elérhető elektronikus fizetési rendszerek bemutatása és ezek használatának vizsgálata a 18-35 éves korosztály körében
: Nagy Zita
: Nagy Zita
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Kreatív turizmus a fiatalok körében
: Jámbor Nikoletta
: Jámbor Nikoletta
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő
: Czigner Enikő
Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld)
: Albert Nikolett
: Albert Nikolett
A magyar cukrászati termékek fejlődése a 18. századtól napjainkig
: Ring Bence
: Ring Bence
Olvasási és könyvvásárlási szokások a fiatalok körében
: Magyari Tünde
: Magyari Tünde
Szálláskereső weboldalak népszerűsége a magyar fiatalok körében
: Tyukos Bianka
: Tyukos Bianka
Borfogyasztási szokások vizsgálata a mai fiatalok körében
: Kiss Afrodité
: Kiss Afrodité
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Kapunyitási pánik jelensége a magyar fiatalok körében
: Ivitz Fanni
Megjelent: (2014)
: Ivitz Fanni
Megjelent: (2014)
A klímaszorongás és a személyes jövőkép összefüggéseinek vizsgálata a fiatalok körében
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A vállalkozói hajlandóság alakulása a magyar fiatalok körében
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A magyarországi könnyűzenei fesztiválturizmus vonzereje az európai fiatalok körében
: Lőri Ágnes
: Lőri Ágnes
Modern oktatási módszerek hatékonysága a mai középiskolás fiatalok körében
: Hermann Viktor
: Hermann Viktor
A munka és a magánélet egészséges elkülönülése a fiatalok körében
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
Hasonló tételek
-
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter -
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia -
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina -
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint -
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra