Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Viktória
További közreműködők: Bozó Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
virtuális
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7488

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7488
005 20160601111319.0
008 160601suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Varga Viktória 
245 1 0 |a Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Varga Viktória 
695 |a CRM 
695 |a virtuális 
695 |a ügyfélszolgálat 
700 0 1 |a Bozó Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7488/1/Varga%20Vikt%C3%B3ria_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7488/2/titkos%C3%ADt%C3%A1si.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7488/3/nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés