Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
Saved in:
Main Author: | Varga Viktória |
---|---|
Other Authors: | Bozó Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM virtuális ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7488 |
Similar Items
A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése
: Wimme Beáta Ilona
: Wimme Beáta Ilona
Felhő alapú CRM megoldás fejlesztése Microsoft Dynamics 365 segítségével
: Csontos Máté
: Csontos Máté
Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
: Lelik Levente Pál
: Lelik Levente Pál
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza
: Török Géza
Éttermek digitalizációs lehetőségei Magyarországon és egy új SaaS megoldás piacképességének vizsgálata
: Kocsis Ádám
: Kocsis Ádám
A dropshipping, mint új logisztikai megoldás jelentősége a kereskedelemben
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
A blockchain technológia, avagy a virtuális pénz napjainkban
: Ertinger Márk
: Ertinger Márk
Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Hibajegykezelés és tudásbázis Szolgáltatás menedzsment, avagy virtuális logisztika
: Szabolcsi Gergely
: Szabolcsi Gergely
Egy lehetséges megoldás a nyugdíjrendszer javítására
: Ragács Richárd András
: Ragács Richárd András
Az egyszerűbb egyben a jobb megoldás is? Avagy a mikrogazdálkodói beszámoló létjogosultsága
: Végh Klaudia
: Végh Klaudia
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
Innováció a manuális szoftvertesztelésben - megoldás-e az automatizálás?
: Varga Tamás
: Varga Tamás
A nemfizetés problematikája Magyarországon és egy lehetséges megoldás
: Loksa Döníz
: Loksa Döníz
Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál
: Bérczes Anna
: Bérczes Anna
Az EKÁER- Megoldás, vagy mégsem?
: Bürgés Bettina Dóra
: Bürgés Bettina Dóra
Coaching a virtuális világban
: Börzsei Renáta
: Börzsei Renáta
Magyar nyelvű virtuális asszisztens
: Cserháti Tamás
: Cserháti Tamás
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó
: Bakos Anikó
Virtuális tanulási, művelődési környezet
: Muhari Milán
: Muhari Milán
Megvalósíthatósági tanulmány egy virtuális panzió példáján keresztül
: Illés Anita
: Illés Anita
Egy virtuális szálloda bevétel és költség terve
: Grépály Emese
: Grépály Emese
Virtuális tanulási környezetek használata - egy tanév tapasztalatai
: Kétyi András
Published: (2009)
: Kétyi András
Published: (2009)
Vállalatirányítási rendszer, a teljes körű megoldás
: Lueff Bernadett
: Lueff Bernadett
Új CRM rendszer bevezetése a Bosch Rexroth Kft.-nél
: Vajai Zsófia
: Vajai Zsófia
Cognos, egy üzleti intelligencia megoldás bevezetése egy hazai alapítású biztosítónál
: Petrik Andrea
: Petrik Andrea
Folyamatmenedzsment-támogató megoldás cseréje nagyvállalati környezetben
: Sineger Máté
: Sineger Máté
Az aranybányászattól a virtuális bányászatig
: Körmendi Szilárd
: Körmendi Szilárd
AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT SZEREPE AZ ÁRUTOVÁBBÍTÁS KOORDINÁLÁSÁBAN A SEWS KOMPONENS ÉS ELEKTRONIKA EURÓPA KFT-NÉL
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter
: Kankulya Péter
A Mesterséges Intelligencia megoldás alkalmazása a gazdaságban
: Szántó Mónika Andrea
: Szántó Mónika Andrea
Virtuális fogyasztói szocializáció, Avagy a Z generációs kiskamaszok fogyasztói szocializációja az internet árnyékában
: Szabó Napsugár
: Szabó Napsugár
Bioüzemanyagok - Megoldás a közúti közlekedésből eredő környezetszennyezésre?
: Lovranics Gábor
: Lovranics Gábor
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
Webserver megoldás Nginx-el, felhő alapú szolgáltatásban
: Dósa Lilla
: Dósa Lilla
Futárok és adóterheik. Van -e legjobb megoldás?
: Braun Barbara
: Braun Barbara
Egy kereskedelmi vállalat CRM rendszerének megtervezése, szükségletének felmérése
: Magyar Viktória
: Magyar Viktória
Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben
: Kelemen Vivien
: Kelemen Vivien
Similar Items
-
A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése
: Wimme Beáta Ilona -
Felhő alapú CRM megoldás fejlesztése Microsoft Dynamics 365 segítségével
: Csontos Máté -
Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
: Lelik Levente Pál -
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán -
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza