A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Ecker Roland |
---|---|
További közreműködők: | Szeles Dr. Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kommunikáció Szervezeti felépítés MOL Nyrt. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/749 |
Hasonló tételek
A MOL Nyrt. működésének vállalatgazdasági elemzése és javasolt stratégiája
: Berényi Nóra
: Berényi Nóra
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina
: Lévai Krisztina
Beszerzés a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. vállalatnál
: Bujár János Roland
: Bujár János Roland
MOL Nyrt. Gumiőrlő projektje ötlettől egészen a költségtervig
: Kiss Zsuzsanna
: Kiss Zsuzsanna
Beszerzés szervezete a MOL-Nyrt-ben
: Sárközi Szilárd
: Sárközi Szilárd
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett
: Pribék Henriett
A MOL Nyrt. beszerzési folyamatainak elemző bemutatása
: Tóth Tünde Viktória
: Tóth Tünde Viktória
Vezetői számviteli tevékenység a MOL Nyrt. vállalatnál
: Hegedűs Kitti
: Hegedűs Kitti
Humán erőforrás kontrolling a MOL Nyrt. gyakorlatában
: Csizmadia Levente
: Csizmadia Levente
A megújuló energiaforrások implementációja a MOL Nyrt. stratégiájához
: García Ricardo
: García Ricardo
A MOL Nyrt. szabad pénzáramokon alapuló vállalatértékelési modellje
: Deák Balázs
: Deák Balázs
RÉSZVÉNYÁRFOLYAMOK MEGBÍZHATÓSÁGÁNAK VIZSGÁLATA - A MOL NYRT. FUNDAMENTÁLIS ELEMZÉSE
: Szűcs Attila
: Szűcs Attila
MOL Nyrt. Downstream Üzletág önköltségszámítási gyakorlata és értékelése
: Bekő Andrea Erzsébet
: Bekő Andrea Erzsébet
MOL Nyrt. E-mobilitás szolgáltatás költségelszámolási rendszere, teljesítménymérése
: Márton Enikő
: Márton Enikő
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
A kiszolgálási színvonal vizsgálata MOL Nyrt. Csepel logisztikai telepen
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
A MOL Nyrt. teljesítményének elemzése 2018 és 2021 között
: Dukai Gergely
: Dukai Gergely
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita
: Csatlós Rita
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
A MOL Nyrt. Fogyasztói Szolgáltatások üzletág, továbbá a Shell Hungary zRt. finanszírozási stratégiája és a pénzügyi teljesítményének vizsgálata és értékelése
: Kovács Alexandra Bianka
: Kovács Alexandra Bianka
Az eszközpark és a teljesítmény elemzése a Mol Nyrt.-nél
: Vig Bettina
: Vig Bettina
A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért
: Piskorski Viola
: Piskorski Viola
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalása a kismamák foglalkoztatási helyzetének tükrében, a MOL-ban érvényes Esélyegyenlőségi Terv alapján
: Kisvári Henriett
: Kisvári Henriett
A költség- és teljesítmény kontrolling bemutatása, értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei a MOL Nyrt. DS Termelés MOL szervezetnél
: Mészáros-Babos Katalin
: Mészáros-Babos Katalin
A lean elmélete és gyakorlati megvalósulása a MOL Nyrt. Dunai Finomítóban
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
Az innovációs járulék szerepe a MOL Nyrt. KTD kutatás-fejlesztési tevékenységében
: Tóth Judit
: Tóth Judit
A MOL Nyrt. pénzügyi teljesítményének és árfolyam-alakulásának tényezői és összefüggése
: Obermayer Norbert
: Obermayer Norbert
Esélyegyenlőségi program vizsgálata a gyermeket nevelő munkavállalók szempontjából a MOL Nyrt. gyakorlatában
: Hadi Szimonetta
: Hadi Szimonetta
A cafetéria rendszer szerepe, sajátosságai és változásai a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Gurúz Annamária
: Gurúz Annamária
A MOL Nyrt. pénzügyi teljesítményének és árfolyam-alakulásának tényezői és azok összefüggései
: Pintér Norbert
: Pintér Norbert
Frissdiplomások képzés-fejlesztésének szerepe és fejlesztése a MOL Nyrt. GROWWW programján keresztül
: Kontra Enikő
: Kontra Enikő
Eredmények és problémák az operatív anyagbeszerzés területén a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Bodon Bence
: Bodon Bence
Az e-beszerzés térnyerése, e-Bidding rendszer bevezetése a MOL Nyrt.-ben
: Laczi Gábor Demeter
: Laczi Gábor Demeter
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesületének kommunikációs stratégiája
: Zsolnai Melinda
Megjelent: (2007)
: Zsolnai Melinda
Megjelent: (2007)
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
MOL NYRT. humán-erőforrás pályáztatási rendszere töltőállomások üzemeltetésére. Partnerek toborzása, kiválasztása, oktatása.
: Adonyi Péter
: Adonyi Péter
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
A közösségi média beintegrálása a vállalati marketing stratégiába, a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Hasonló tételek
-
A MOL Nyrt. működésének vállalatgazdasági elemzése és javasolt stratégiája
: Berényi Nóra -
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina -
Beszerzés a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. vállalatnál
: Bujár János Roland -
MOL Nyrt. Gumiőrlő projektje ötlettől egészen a költségtervig
: Kiss Zsuzsanna -
Beszerzés szervezete a MOL-Nyrt-ben
: Sárközi Szilárd