Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Moharos Lilla
További közreműködők: Kozár Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Logisztikai folyamatok
Clearing költségek
Reklamációkezelés
Projekt bevezetése
Eredmények
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/750
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatban arról írtam, hogy a logisztikai folyamatok működését miként befolyásolja, hogy nincs átlátható és hatékony reklamációkezelés a kecskeméti autógyárban. Ismertetek egy applikációt, melyet Daimler szinten tervez a vezetőség bevezetni és megbíztak engem ennek elvégzésével saját projektként. Eddig csak két gyárban vezették be. A projekthez időbeni ütemtervet írtam, bemutattam, miként konfigurálható a Rekla-Tool nevű intranetes felület a kecskeméti Mercedes-Benz gyárra. Elemeztem a realizálható előnyöket, ismertettem az elért eredményeimet, végül javaslatokat tettem a program fejlesztésére, mind IT, mind szakmai oldalról megközelítve. A projekt fennmaradt feladatait pontokba szedve összegyűjtöttem és hozzá minden szükséges dokumentumot és felmérést elkészítettem.