Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Moharos Lilla
További közreműködők: Kozár Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Logisztikai folyamatok
Clearing költségek
Reklamációkezelés
Projekt bevezetése
Eredmények
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/750

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg750
005 20150422134821.0
008 141206suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Moharos Lilla 
245 1 0 |a Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban  |c Moharos Lilla  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban 
520 3 |a A dolgozatban arról írtam, hogy a logisztikai folyamatok működését miként befolyásolja, hogy nincs átlátható és hatékony reklamációkezelés a kecskeméti autógyárban. Ismertetek egy applikációt, melyet Daimler szinten tervez a vezetőség bevezetni és megbíztak engem ennek elvégzésével saját projektként. Eddig csak két gyárban vezették be. A projekthez időbeni ütemtervet írtam, bemutattam, miként konfigurálható a Rekla-Tool nevű intranetes felület a kecskeméti Mercedes-Benz gyárra. Elemeztem a realizálható előnyöket, ismertettem az elért eredményeimet, végül javaslatokat tettem a program fejlesztésére, mind IT, mind szakmai oldalról megközelítve. A projekt fennmaradt feladatait pontokba szedve összegyűjtöttem és hozzá minden szükséges dokumentumot és felmérést elkészítettem. 
695 |a Logisztikai folyamatok 
695 |a Clearing költségek 
695 |a Reklamációkezelés 
695 |a Projekt bevezetése 
695 |a Eredmények 
700 1 |a Kozár Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/750/1/v%C3%A9gleges%20szakdolgozatpdf.pdf  |z Dokumentum-elérés