Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
Elmentve itt :
Szerző: | Udvardi Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Takács Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing kereskedelem Saját márka Fogyasztói döntés marketing stratégia Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. Áruházlánc véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7504 |
Hasonló tételek
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Kriptográfia alkalmazása a kiskereskedelemben
: Scholtz Tibor
: Scholtz Tibor
Digitalizációs lehetőségek a kiskereskedelemben
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura
: Nagy Mercédesz Laura
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Vásárlóvesztés minimalizálásának feltételei az online kiskereskedelemben
: Simkó Gergő
: Simkó Gergő
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
Élelmiszerpazarlás csökkentése, jó gyakorlatok a hazai kiskereskedelemben
: Safarcsik Nikolett
: Safarcsik Nikolett
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
Kerül, amibe kerül – inflációkezelés a hazai élelmiszer-kiskereskedelemben
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024)
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024)
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
Franchising a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben, fókusz a SPAR modelljén
: Tuboly Konrád
: Tuboly Konrád
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
Rendelési metodika, készletlogisztika, és a vállalatirányítási rendszer fejlesztése a kiskereskedelemben
: Tóth Péter Ferenc
: Tóth Péter Ferenc
Egy magyar vállalkozás fejlődésének vizsgálata az átrendeződő hazai élelmiszer kiskereskedelemben.
: Orosz Rudolf
: Orosz Rudolf
Az online kereskedelem térhódítása, valamint a hagyományos kereskedelem létjogosultsága a kiskereskedelemben
: Vaju Orsolya
: Vaju Orsolya
Az infláció determináló tényezői az agráriumban, az élelmiszeriparban és a kiskereskedelemben
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna
: Schwarczkopf Léna
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
A reklámszakma saját sírját ássa...
: Hamburger Béla
Megjelent: (2007)
: Hamburger Béla
Megjelent: (2007)
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek
: Vizi Orsolya Mercédesz
: Vizi Orsolya Mercédesz
Saját vállalkozás alapítása és bevezetése
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
Saját vállalkozás létrehozásának üzleti terve
: Takács Dorina
: Takács Dorina
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Az aktív turisztikai termékek szerepe Magyarországon és Ausztriában
: Novák Zsófia
: Novák Zsófia
A Helly Hansen globális marketingstratégiája, felépítése és jelenléte a kiskereskedelemben lokálisan és regionálisan
: Kusicza Bence
: Kusicza Bence
Saját mobilalkalmazás előnyei a szállodák számára
: Fodor András
: Fodor András
Hasonló tételek
-
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István -
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne -
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika -
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter -
Kriptográfia alkalmazása a kiskereskedelemben
: Scholtz Tibor