A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése
Elmentve itt :
| Szerző: | Koffler Júlia |
|---|---|
| További közreműködők: | Szántó Dr. Szilvia |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Designer táska Divat Export Termékbevezetés Marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/751 |
Hasonló tételek
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara
: Király Tamara
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla
: Hanák Lilla
A magyar gazdaság és a gyógyszeripar külpiaci kapcsolata Kínával
: König Dániel
: König Dániel
A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért
: Piskorski Viola
: Piskorski Viola
A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével
: Geiger Klaudia
: Geiger Klaudia
Eco design és energy labelling bevezetése az Epta Groupon belül
: Dicenty Noémi
: Dicenty Noémi
Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
: Otgonbaatar Sarangerel
: Otgonbaatar Sarangerel
Service design a szoftverfejlesztésben
: Gönczöl Armand
: Gönczöl Armand
The evolution of the interior design in hospitality
: Tremmel András
: Tremmel András
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Krea Design Cafe üzleti terve
: Keksz Richárd
: Keksz Richárd
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban
: Szubi Balázs Zoltán
: Szubi Balázs Zoltán
Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén
: Kolozsvári Zsuzsanna
: Kolozsvári Zsuzsanna
Design és belsőépítészet a szállodák világában
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Digital Product Design a 21. században
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Design of a Sustainable Restaurant with Today's Perspective
: Huszák Paula Linda
: Huszák Paula Linda
UX design elemek jelentősége weboldal tervezésnél
: Székely Vivien
: Székely Vivien
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre
: Széchenyi Martin Endre
A branding és a csomagolás design összefüggése
: Sárközi Renáta Izabella
: Sárközi Renáta Izabella
A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata
: Kerék Viktória
: Kerék Viktória
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
A Semmelrock Stein+Design Burkolatkő Kft. komplex elemzése
: Czinege Orsolya
: Czinege Orsolya
A DIGA, mint a Panasonic márka egyik új termékcsoportjának bevezetése
: Polyik Pál
: Polyik Pál
E-learning keretrendszer hatékonyság növelése Design Thinking módszertannal
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
EGY KÉSZÜLŐ BELSŐÉPÍTÉSZETI PROJEKT DESIGN TERVÉNEK ÁRAJÁNLAT KÉSZÍTÉSE
: Almási Gréta
: Almási Gréta
Az xJuDesign Kft. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Bodnár Anikó
: Bodnár Anikó
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt
: Boda Kincső
: Boda Kincső
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
A design thinking módszertan megjelenése a dashboard fejlesztés munkafolyamatában
: Balla Márton
: Balla Márton
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése - A Mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka
: Szabó Elizabeth Blanka
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése – A mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka
: Szabó Elizabeth Blanka
Szabadságnyilvántartó rendszer tervezése Agilis módszerrel és UX design felhasználásával
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
A Design+ kiállítás esemény marketingje a felhasznált marketingkommunikációs eszközök tükrében
: Mocsári Máté Valentin
: Mocsári Máté Valentin
Az ízvilág és a design fontossága a mai kávézási szokásokban
: Takács Réka Rebeka
: Takács Réka Rebeka
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt
: Erdődi Zsolt
Hasonló tételek
-
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara -
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla -
A magyar gazdaság és a gyógyszeripar külpiaci kapcsolata Kínával
: König Dániel -
A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért
: Piskorski Viola -
A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével
: Geiger Klaudia