Élmények vonzásában
Saved in:
Main Author: | Keresztes Csaba |
---|---|
Other Authors: | Balázsné Lendvai Marietta |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | élmény marketing clienting (ügyfélközpontú marketing) közösségi média - szociális média generációk - nemzedékek eseménymarketing ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat vásárlói elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7514 |
Similar Items
Employer Branding jelentősége a munkaerő vonzásában és megtartásában
: Gál-Kovács Dr Regina
: Gál-Kovács Dr Regina
Munkáltatói márkaépítés fontossága a fiatal tehetségek vonzásában és megtartásában
: Magenheim Éva
: Magenheim Éva
Végzett hallgatóink a call centerek vonzásában. Menjünk? Ne menjünk?
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007)
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007)
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili
: Ványi Dalma Lili
Az utazási élmények személyre szabásának jelentősége a szállodaiparban
: Vincze-Pál Alexandra
: Vincze-Pál Alexandra
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
A posztmodernitás megjelenése az utazás, a kalandok és élmények világában
: Szombathelyi Flóra
: Szombathelyi Flóra
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Érzelmek és élmények a munkahelyen − Az érzelmi intelligencia és a flow élmény kapcsolata egy multinacionális környezetben
: Strobl Laura
: Strobl Laura
X, Y generációk a kultúra vonzásában
: Elekes Renáta
: Elekes Renáta
Paks II projekt gazdasági szempontú vizsgálata
: Keresztes Csaba
Published: (2018)
: Keresztes Csaba
Published: (2018)
A COVID-19 járvány hatása a munkavégzésre Home office élmények
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
A szállítókkal szembeni kötelezettségek kezelése egy gyógyszeripari cég brit leányvállalatánál
: Keresztes Anett
: Keresztes Anett
Tusnádfürdő város turisztikai kommunikációja
: Keresztes Emese
: Keresztes Emese
Egyedi igények kezelése a Cake Shopban
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
A Zalaco Zrt. egyedi termelésirányítási rendszere
: Keresztes Vivien
: Keresztes Vivien
A digitalizáció kihívásai a banki szférában
: Keresztes Bálint
: Keresztes Bálint
Vezetőfejlesztés és hatása egy hallgatói szervezetben vállalt vezetői mmunka után
: Keresztes Larissza
: Keresztes Larissza
Egy vállalkozás kiválási folyamatának stratégiája, a kapcsolódó tervezési, szervezési jogi és számviteli feladatok
: Keresztes Kitti
: Keresztes Kitti
Az 1000 Út Utazási Iroda a változó piaci körülmények között
: Keresztes Réka
: Keresztes Réka
A mentes sütemények választékának és fogyasztási szokásainak a vizsgálata a budapesti cukrászatokban
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
Egyetemisták tanulási szokásainak változása a koronavírus-járvány hatására
: Keresztes Judit
: Keresztes Judit
Az internet banking szolgáltatások kialakulása és elterjedése Magyarországon
: Keresztes Ildikó
: Keresztes Ildikó
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
What are the causes of the euro crisis?
: Keresztes Dóra
: Keresztes Dóra
The impact of social media on consumers' restaurant choices
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
Az Y és Z generáció a munkaerőpiacon
: Keresztes Márk Szabolcs
: Keresztes Márk Szabolcs
Egy vidéki közétkeztető nehézségei a 37/2014. (IV. 30.) EMMI rendelet előírásainak megvalósítása során
: Székely-Keresztes Klaudia
: Székely-Keresztes Klaudia
Különböző generációk összehasonlító elemzése magyar munkahelyi környezetben különös tekintettel az Y és Z generációk ösztönzésére
: Keresztes Roxána Evelin
: Keresztes Roxána Evelin
A Knaus Tabbert Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Keresztes Klaudia Rebeka
: Keresztes Klaudia Rebeka
Az INTOSAI standardok és irányelvek alkalmazása a költségvetés számvevőszéki ellenőrzése során
: Keresztes Tamás László
: Keresztes Tamás László
Kommunikáció kultúrák között (magyar vs. német nyelvű országok)
: Keresztes Noémi Csilla
: Keresztes Noémi Csilla
Aiming for quality education Selected indicators of sustainable development goals
: Keresztes Éva Réka
Published: (2020)
: Keresztes Éva Réka
Published: (2020)
A hazai kutatás-fejlesztés helyzete a felsőoktatásban
: Keresztes Éva Réka
Published: (2010)
: Keresztes Éva Réka
Published: (2010)
Digitális készégek elemzése az üzleti felhőszolgáltatások alkalmazásában Fókuszban a Microsoft Power platform üzleti megoldásai
: Keresztes Éva Réka, et al.
Published: (2024)
: Keresztes Éva Réka, et al.
Published: (2024)
Informatika vs. Digitális kultúra! A 2024-es új digitális kultúra érettségi vizsgakövetelményeinek elemzése
: Sándor Zoltán, et al.
Published: (2024)
: Sándor Zoltán, et al.
Published: (2024)
Similar Items
-
Employer Branding jelentősége a munkaerő vonzásában és megtartásában
: Gál-Kovács Dr Regina -
Munkáltatói márkaépítés fontossága a fiatal tehetségek vonzásában és megtartásában
: Magenheim Éva -
Végzett hallgatóink a call centerek vonzásában. Menjünk? Ne menjünk?
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007) -
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya -
Különleges élmények, szubkultúra a vendéglátásban - Lakáséttermek helyzete Magyarországon
: Ványi Dalma Lili