Tréningek és képzések az Accor-Pannonia Hotels Zrt munkavállalói részére
Saved in:
Main Author: | Buzási Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | tréningek belső képzések Accor- Pannonia Hotels Zrt Idegenforgalom kompetenciák (ismeretek és készségek együttese) Kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/7559 |
Similar Items
Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése
: Dézsenyi Zsófia Anna
: Dézsenyi Zsófia Anna
Az Accor-Pannonia Hotels Zrt. adózása, adóterhelésének alakulása
: Malaczkó Jadranka Ilona
: Malaczkó Jadranka Ilona
Létszám és bárgazdálkodás az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-nél
: Bánáti Csilla
: Bánáti Csilla
Turistacsoportok értékesítési lehetőségei és veszélyei az Accor-Pannonia Hotels-nél
: Boda Kincső
: Boda Kincső
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
Tréningek és továbbképzések a budapesti ACCOR szállodákban
: Imrik Zsuzsanna Viktória
: Imrik Zsuzsanna Viktória
A szállodai értékesítési részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése az Accor-Pannonia Hotels Zrt. Központi Irodájában
: Karasz Borbála
: Karasz Borbála
Az Accor Pannonia Hotels Zrt. Novotel Székesfehérvár kínálatának (étlap, itallap) elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Pálinkás Szilvia
: Pálinkás Szilvia
A központi beszerzés működése és kapcsolata a szállodákkal, az Accor-Pannonia Hotels példáján
: Varga Gábor
: Varga Gábor
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
A 2008/2009-es pénzügyi válság hatása egy magyarországi multinacionális vállalatra az Accor-Pannonia Hotels Zrt. példáján keresztül
: Skopál Anna
: Skopál Anna
A szállodai revenue management-et segítő online szoftverek kritikus elemzése az Accor-Pannonia Zrt. példáján keresztül
: Satyillo Irina
: Satyillo Irina
Accor Hotels CSR tevékenysége
: Bihon Eliza
: Bihon Eliza
Tréningek módszertana vállalati környezetben
: Dósa Zsófia
: Dósa Zsófia
The analysis of the sustainable operations of AccorHotels
: Horváth Márton
: Horváth Márton
A szállodai éttermek szerepének fontossága, bennük rejlő lehetőségek felismerése és kapacitásuk növelése. Az Accor Pannónia magyarországi brandjein keresztül bemutatva.
: Krucsó Dániel
: Krucsó Dániel
Az Accor Hotels konkurenciájának vizsgálata és elemzése
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
Munkahelyi belső képzések jelentősége
: Baksa Viktória
: Baksa Viktória
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Az EuRégió West/Nyugat-Pannónia reklámstratégiája
: Tarnai Vera Ágnes
: Tarnai Vera Ágnes
Csapatépítő tréningek vizsgálata a tervezés szervezés szempontjából
: Lőrincz Dorina
: Lőrincz Dorina
Az AccorHotels magyarországi szállodáinak SWOT-, és PEST elemzése
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
E-LEARNING KÉPZÉSEK A KÖZIGAZGATÁSBAN
: Szőke Zsuzsanna
: Szőke Zsuzsanna
A munkahelyi képzések jellemzői, sajátosságai
: Kun Dávid Dániel
: Kun Dávid Dániel
Tréningek és a tréner képzés helyzete napjainkban Magyarországon
: Halmi Katalin
: Halmi Katalin
The definite role of the Revenue Management, focusing on Accor Hotels Group
: Csuha Katalin
: Csuha Katalin
Comparative study of the strategy of AccorHotels group in Luxembourg and Hungary
: Süveges Gábor
: Süveges Gábor
The impact of the international sustainable development program of Accor Hotels Group
: Géczy-Mikes Marietta
: Géczy-Mikes Marietta
Munkahelyi belső képzések és a coaching
: Márton Borbála
: Márton Borbála
Online tréningek vizsgálata az IIR Magyarország Kft. példája alapján
: Csontos Petra
: Csontos Petra
A csapatépítő tréningek bevételnövelő szerepe a turisztikai szolgáltatóknál
: Váradi Orsolya Eszter
: Váradi Orsolya Eszter
SOFT SKILL ALAPÚ TRÉNINGEK VIZSGÁLATA EGY MULTINACIONÁLIS VÁLLALATNÁL
: Hermán Renáta
: Hermán Renáta
A tréningek növekvő szerepe a vállalati jóllét kialakításához
: Gondár Noémi
: Gondár Noémi
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka
: Tasi Blanka
Kommunikációs készséget fejlesztő tréningek a BGE Külkereskedelmi Karán
: Neményiné Gyimesi Ilona
Published: (2016)
: Neményiné Gyimesi Ilona
Published: (2016)
A Pannonia Logisztikai Központ és Konténerterminál létrejöttének okai
: Peresztegi István
: Peresztegi István
Képzések szervezése a pandémia ideje alatt
: Czifra Anna
: Czifra Anna
Accor és most - avagy az Accor szállodacsoport magyarországi történetének bemutatása
: Kordás Lilla
: Kordás Lilla
Az AccorHotels Planet 21 programjának hatása a fenntartható szállodaüzemeltetésre
: Bán Zsuzsanna
: Bán Zsuzsanna
Analyse des Qualität-, und Beschwerdemanagements von zwei Accor Hotels
: Szin Violetta
: Szin Violetta
Similar Items
-
Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése
: Dézsenyi Zsófia Anna -
Az Accor-Pannonia Hotels Zrt. adózása, adóterhelésének alakulása
: Malaczkó Jadranka Ilona -
Létszám és bárgazdálkodás az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-nél
: Bánáti Csilla -
Turistacsoportok értékesítési lehetőségei és veszélyei az Accor-Pannonia Hotels-nél
: Boda Kincső -
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László