Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simon Gellért Antal
További közreműködők: Kozák Tamás József
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:TQM
Minőségfejlesztés
Minőség
Szervezetfejlesztés
Helymeghatározás, navigáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/7584

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg7584
005 20161124141837.0
008 161005suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Simon Gellért Antal 
245 1 0 |a Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Simon Gellért Antal 
246 1 0 |a Javaslattétel a TQM bevezetésére az NNG Kft. Customer Care csapatában  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a TQM  
695 |a Minőségfejlesztés 
695 |a Minőség 
695 |a Szervezetfejlesztés 
695 |a Helymeghatározás, navigáció 
700 0 1 |a Kozák Tamás József  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/7584/14/Javaslatt%C3%A9tel%20a%20TQM%20bevezet%C3%A9s%C3%A9re%20az%20NNG%20Kft.%20Customer%20Care%20csapat%C3%A1ban_v2.pdf  |z Dokumentum-elérés