Guerrilla marketing
Saved in:
| Main Author: | Tóth Julianna |
|---|---|
| Other Authors: | Papp Judit |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Guerrilla marketing Guerrilla campaign Marketing evolution Flash mob Viral marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/760 |
Similar Items
A Pici Paci Udvarház marketing terve
: Pirosné Csik Julianna
: Pirosné Csik Julianna
A Turizmus Kft. PR és marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Urbán Julianna Lili
: Urbán Julianna Lili
Politikai kommunikáció és marketing a 2024-es európai parlamenti választásokon A mandátumot nyert pártok stratégiáinak vizsgálata
: Kun Klaudia Julianna
: Kun Klaudia Julianna
Az Európai Unió és Japán kapcsolata politikai, gazdasági és biztonságpolitikai összefüggésben a bipoláris világrend kialakulásától az 1990-es évek végéig
: Tóth Julianna
: Tóth Julianna
A Budapest Luggage Storage vállalat marketing stratégiája és marketing tevékenysége
: Tóth Simon
: Tóth Simon
The Evolution of Mass Personalization in Marketing
: Tóth Anna Fruzsina
: Tóth Anna Fruzsina
Marketing a magyar foglalkoztatásban
: Tóth Dóra
: Tóth Dóra
Az online marketing térhódítása
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Maglód város marketing lehetőségei és a marketing tevékenység szükségessége
: Tóth Réka Dominika
: Tóth Réka Dominika
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Az online marketing szerepe az ingatlanpiacon
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
Egy reklámügynökség marketing stratégiai elemzése
: Tóth Eszter Alexa
: Tóth Eszter Alexa
The Impact of Artificial Intelligence on Marketing Strategies and Smartphone Sales A Case Study of Apple, Samsung, and Google
: Tóth Bence
: Tóth Bence
Psychological approach in marketing and market research
: Széchenyi Adél Mirtill
: Széchenyi Adél Mirtill
Marketing tools for traditional cigarettes and tobacco heating products in the regulated tobacco industry
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Competitiveness of the Hungarian Business Tourism Compared to the Italian Business Tourism Sector
: Nyikes Julianna
: Nyikes Julianna
Strategic Playbooks of Influence A Comparative Study of Tourism and Economic Soft Power in London 2012 and Paris 2024 Olympic Games
: Bercsek Júlianna
: Bercsek Júlianna
Online marketing egy kiválasztott cég tükrében
: Tóth-Barta Donatella
: Tóth-Barta Donatella
A marketing költségek másik fele, avagy az adatvezérelt online marketing kommunikáció hatékonysága a fogyasztói életút szakaszaiban.
: Tóth Dominik Dávid
: Tóth Dominik Dávid
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor
: Wood Áron Connor
Greenwashing and deceptive marketing practices in the Hungarian market
: Nagy Péter Domonkos
: Nagy Péter Domonkos
Implementing non-traditional National Hockey League (NHL) expansion team marketing strategies in Hungary
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Az Éléskamra Étterem marketing tevékenységeinek vizsgálata a marketingmix elemeivel
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
Nemi alapú piaci szegmnetációra épülő marketing és társadalmi hatásai
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Az adatok és az adatvizualizáció szerepe a marketing döntéshozatalban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Az Orsay és az online marketing
: Nehéz-Tóth Rebeka Judit
: Nehéz-Tóth Rebeka Judit
Entering a foreign market utilizing online marketing
: Páll Zsolt Róbert
: Páll Zsolt Róbert
Future tendencies of marketing communication on the market of Hungarian theatres
: Turányik Júlia
: Turányik Júlia
Marketing Strategies of Huawei 5G In European Market
: Gong Yuheng
: Gong Yuheng
Scandal Marketing
: Gimesi Roland Rezső
: Gimesi Roland Rezső
Commerce and marketing
: Narh Dunamis Manyee O'se Mamle
: Narh Dunamis Manyee O'se Mamle
Gender As Marketing
: Boka Fruzsina
: Boka Fruzsina
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al.
: Sári Orsolya, et al.
Budapesti vendéglátás marketing az Evidens Bistro példáján keresztül
: Tóth Lilla Emese
: Tóth Lilla Emese
A politikai marketing szerepe a 2020-as amerikai elnökválasztásban
: Tóth Bence Attila
: Tóth Bence Attila
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Egy ötcsillagos szálloda létesítése Keszthelyen és annak hatása a város és a környék turizmusára
: Olt Julianna
: Olt Julianna
Magyarország kapcsolódása a globális értékláncokhoz a külföldi közvetlen tőkebefektetéseken keresztül
: Jakab Julianna
: Jakab Julianna
Similar Items
-
A Pici Paci Udvarház marketing terve
: Pirosné Csik Julianna -
A Turizmus Kft. PR és marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Urbán Julianna Lili -
Politikai kommunikáció és marketing a 2024-es európai parlamenti választásokon A mandátumot nyert pártok stratégiáinak vizsgálata
: Kun Klaudia Julianna -
Az Európai Unió és Japán kapcsolata politikai, gazdasági és biztonságpolitikai összefüggésben a bipoláris világrend kialakulásától az 1990-es évek végéig
: Tóth Julianna -
A Budapest Luggage Storage vállalat marketing stratégiája és marketing tevékenysége
: Tóth Simon